Lance wrote:han skjønte nesten ikke hva jeg mente da jeg nevnte melodiøs power-metal...
![]()
Hvilken deilig tilværelse det må være!
It is currently 06 May 2025, 08:54
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Runar wrote:Leste nylig et intervju med Solstafir hvor de klager over hvor lite metal-scenen i Island er. Statistikkene er tydeligvis ikke enig.
Du leste teksten ja? Band pr. 100.000 folk. Med et befolkningstall på drøye 300.000 skal det ikke så mange band til for å utkonke f.eks. USA.
Det er vel ikke særlig uvanlig at folk spiller i flere band her heller? Det blir jo sånn når det er vanskelig å drive ett band på fulltid og få gjort alt man vil der.
Edit for ikke å snakke om at det er en liten gruppe musikere som er interessert i det samme så det må dobbeltarbeid til for at bandene skal kunne ha full besetning.
kattpiss wrote:Runar wrote:Leste nylig et intervju med Solstafir hvor de klager over hvor lite metal-scenen i Island er. Statistikkene er tydeligvis ikke enig.
Du leste teksten ja? Band pr. 100.000 folk. Med et befolkningstall på drøye 300.000 skal det ikke så mange band til for å utkonke f.eks. USA.
Jo, selvsagt. Tenkte jeg skulle skrive det også, men så fant jeg ut at jeg ikke gadd å nevne det opplagte.
Hører på Anihilated på spotify. Ganske kjedelig engelsk thrash. Stor nedtur etter sjefskiva Forbidden evil av nevnte Forbidden. På Vinyl.