Lugubriel wrote:OK, skulle ha levert ei pakke på ca 45 kg dør til dør Oslo-Hønefoss.
Når? Skal til Hønefoss i ettermiddag ...
It is currently 07 May 2025, 05:50
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Lugubriel wrote:OK, skulle ha levert ei pakke på ca 45 kg dør til dør Oslo-Hønefoss.
Lugubriel wrote:Porcus wrote:Lugubriel wrote:OK, skulle ha levert ei pakke på ca 45 kg dør til dør Oslo-Hønefoss.
Når som helst! Send meg en beskjed om du hadde giddi å tatt den med.
You've got SMS.
Nå skjønner jeg ingen verdens ting. PCen min hadde restartet seg da jeg våknet i dag, men den hadde restartet seg fra systemdisken fra den forige PCen min. Denne disken har jeg bare satt inn i den nye PCen uten å fjerne systemfilene, men hvordan kan plutselig maskina boote fra den? Er det tegn på at den nye systemdisken er ute av funksjon? Det er snakk om en SSD, og de har vel forhåpentligvis lengre levetid enn et par måneder? FRUSTRASJON!!!
Mao Zedung wrote:I wash my prick with cunt.
Lugubriel wrote:Porcus wrote:Lugubriel wrote:OK, skulle ha levert ei pakke på ca 45 kg dør til dør Oslo-Hønefoss.
Ser at jeg hadde måttet betale 286 kroner med Bring.
Stian wrote:Lugubriel wrote:Porcus wrote:Lugubriel wrote:OK, skulle ha levert ei pakke på ca 45 kg dør til dør Oslo-Hønefoss.
Hadde ikke vært noen upris det
Skrivebordsikonene på Windows XP flytter seg helt plutselig av seg selv, og ødelegger hele oppsettet mitt. Å slå av og på maskina hjelper ikke, og nå nettopp gjorde de det samme igjen, i det jeg skulle brenne en skive.
Helt forjævlig irriterende. Hjelp!!
Post by evilbanana »
Goatfog wrote:evilbanana wrote:Flykter de til andre enden av skjermen når du nærmer deg dem med muspekeren?
Ikke når jeg nærmer meg med musa, mer sånn helt plutselig.
Kan være virus, vi hadde et slikt på pcen når jeg bodde hjemme med mindre vettige internettbrukere enn meg selv.
Lugubriel wrote:Stian wrote:Lugubriel wrote:Porcus wrote:Lugubriel wrote:OK, skulle ha levert ei pakke på ca 45 kg dør til dør Oslo-Hønefoss.
Hadde ikke vært noen upris det
Billigere enn den CD-haugen du dytta på meg