Ulvir wrote:PWTorrents her, ja. Skal sette på nedlasting av siste Raw før jeg legger meg, nå.
Jeg bruker også den siden, mye bra saker der.
It is currently 12 Dec 2024, 17:02
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by UndeadFlowerKing »
Ulvir wrote:PWTorrents her, ja. Skal sette på nedlasting av siste Raw før jeg legger meg, nå.
Tja. Jeg synes lettvekterene ser virkelig malplasserte ut. Og mange av disse cruiser weight-folka er jo ubrukelige. Bare se på finisheren til Scotty 2 Hotty, f.eks.UndeadFlowerKing wrote:Jeg har mye mer sans for Smackdown siden de har lettvektere.
Eneste grunnen til at jeg personlig gidder å se på Diva-kampene, er fordi jeg vil ha noe å sikle på.UndeadFlowerKing wrote:Og Raw har også gørr kjedelig damewrestling.
Jeg så den som var på sist Royal Rumble. Brutalt og deilig. Gled deg. Jeg vil ihvertfall bli f******a om WWE fortsatt tviholder på at Cena skal være champ etter den kampen. Det vil isåfall resultere i en bedriten main event.UndeadFlowerKing wrote:Men det blir gøy med New Year's Revolution, jeg har aldri sett en Elimination Chamber kamp før. Jeg bare håper at Cena endelig mister tittelen sin.
Post by Conroy Bumpus »
The Fabulous Moolah og Mae Young?Ulvir wrote:Eneste grunnen til at jeg personlig gidder å se på Diva-kampene, er fordi jeg vil ha noe å sikle på.UndeadFlowerKing wrote:Og Raw har også gørr kjedelig damewrestling.
Næh. Trish, Melina, Mickie James ...Conroy Bumpus wrote:The Fabulous Moolah og Mae Young?Ulvir wrote:Eneste grunnen til at jeg personlig gidder å se på Diva-kampene, er fordi jeg vil ha noe å sikle på.UndeadFlowerKing wrote:Og Raw har også gørr kjedelig damewrestling.
Post by Conroy Bumpus »
Men ingen av de har så ytterliggående moves (eller karakterer) som de to jeg har nevnt. Det er klart, de er 82 år gamle (f. 1923), men det er jo en bagatell.Ulvir wrote:Næh. Trish, Melina, Mickie James ...
Ulvir wrote:Jøss. Sabu holder på fortsatt?
UndeadFlowerKing wrote:Nå har jeg nettop sett ferdig "pre-showet" til søndagens TNA PPVen Turning Point. Og nå skal jeg begynne på selve showet, som blir åpnet av TNAs første piggtrådkamp, mellom Sabu og Abyss. Dette blir moro!
Remi wrote:Så akkurat Raw fra mandagen, og den var bra! Bra kamper og faktisk en del wrestling i motsetning til forrige gang.