Killjoy fra Necrophagia er også rimelig liten..
Den store metalsÿklubbtråden v.1
Runar wrote:hateyou wrote:Finnes det metal band med dverger?
Nydelig
Er skuffet over den manglende dvergkompetansen her på forumet. Man er ikke automatisk dverg fordi man er kortvokst. Man skal også ha unormale proposjoner i form av korte og gjerne litt lubne armer og ben og et hode som er overdimensjonert til kroppen. Er man kortvokst, men med normale proposjoner er man ikke noe annet enn en midget. It ser foreksempel ut som en midget på bildet over.
Mvh.
Verdens største midget (ca. 194 cm).
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Tony Sarkka(It) er dverg så det holder.Nådde knapt opp til bardisken på Elm med hårtuggen sin da jeg så han der engang i begynnelsen av nittitallet.
ConnorMcCloud wrote:Tony Sarkka(It) er dverg så det holder.Nådde knapt opp til bardisken på Elm med hårtuggen sin da jeg så han der engang i begynnelsen av nittitallet.
Som sagt, lav høyde er ikke det eneste kriteriet for å være dverg. Det avgjørende i dette tilfellet er om han har unormale kroppsproporsjoner i tillegg til lav vekst.
Kult med en relativt obskur playlist...Hovedsaklig thrash...Apocalypse, Coven, Crumbsucker, D.B.C, D.A.M, Deathwish, Equinox, Exumer, Hellbastard, Ice Age, Liege Lord, Mezzrow, Poltergeist, Purgatory, Risk og Sarcofago.
Dj in tha house
-
- Poser
- Mood:
Ser på KISS fra 2010 på MTV nå. Bra konsert, artig med Crazy Crazy Nights og den brilliante tromminga til Eric Singer.
-
- Poser
- Mood:
Noen som har erfaring med bestilling fra Black Widow Records? Er det bare å maile dem og si hva man vil ha?
Sitter og leser email fra Massacre Records og lurer på hva i huleste som skjedde med det plateselskapet! Var da bra band der før, men nå virker det som de bare signer rått og røti av ukjente skrotband?
-
- Spermatozoon
- Mood:
Doomination wrote:Noen som har erfaring med bestilling fra Black Widow Records? Er det bare å maile dem og si hva man vil ha?
har ikke bestilt derfra, men hørt kun godt. kan være litt treige, men til å stole på. anbefaler å stikke innom sjappa deres, hvis du befinner deg i genova. fete gamle karer med mye skiver på lur. mye digg brukt også.
Hvis jeg skulle hatt én Y&T-plate i samlingen, hvilken burde det vært? Jeg liker veldig godt 'Go for the Throat' som de spiller på Hear'n'Aid-albumet, men finner ikke den på noen av skivene deres.
Slynt wrote:Hvis jeg skulle hatt én Y&T-plate i samlingen, hvilken burde det vært? Jeg liker veldig godt 'Go for the Throat' som de spiller på Hear'n'Aid-albumet, men finner ikke den på noen av skivene deres.
Go for the Throat er kun på Hear'n'Aid, dessverre. Samt en meget bra versjon på liveskiva Open Fire da.
Du kan egentlig starte med hvilken som helst av troikaen Earthshaker, Black Tiger og Mean Streak. Der har du tre klassiske og gjennomførte kanonskiver på rappen. Mye mer som er knallbra, men der har du et startpunkt. Ellers kan du jo lese litt forskjellige meninger her:
http://screammagazine.com/modules.php?n ... hlight=y+t