Du gir deg ikke!
Trening og kosthold
Hege wrote:Bija wrote:Frokost:
En kvart sjokoladekake
Bolle med havregrøt
To kyllingfileter og risOpp 3-5 kg til jul, plx.
Hnngh, sjokoladekake.
Trives du med å ete deg opp i vekt, eller hører du til gruppen som syter og klager over at de må spise så mye for å øke vekta? Bare nysgjerrig. =)
Har helt sinnsyk forbrenning. Glutenallergi er også en mulig faktor. Ikke uvanlig at jeg spiser 3-4k på en hviledag. Kult for late folk, men det betyr også at jeg har problemer med å legge på meg muskler.
Trives med å ete, men det blir et ork når jeg har satt meg konkrete mål.
EDIT - Quoter inn denne og;
Var hos kiropraktoren idag, og han var særs fornøyd med hvordan formen min var. Lite stivhet, og jeg har mindre vondt enn før. Dette har endret seg bare på de få ukene jeg har gått på nytt treningsprogram, og det er veldig kult å tenke på. IT WORKS
Tolker det dithen at du har slitt med ryggproblemer? I såfall, hva slags treningsprogram følger du? Jeg sleit også med ryggen før jeg begynte å løfte.
Aight! Skulle i blant ønske at jeg som ser på mat som topp 3 største gleder i livet, kunne spise nærmest uhemmet - men jeg kan forstå at det er et ork i blant, spesielt dersom man har satt seg mål.
Har slitt med ryggen i fire år. Stort sett rundt de nederste lumbalvirvlene, og voldsomt stiv muskulatur på den ene siden. Har også litt skuldertrøbbel, som også har blitt litt bedre med ordentlig trening.
Er inne i tredje uke av grunnprogrammet til RYP. Bytter ut mageøvelsene i programmet med ulike versjoner av planke (er ikke noe glad i crunches) og sper i blant på litt tilleggsøvelser for bein og skuldre.
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Hege wrote:Aight! Skulle i blant ønske at jeg som ser på mat som topp 3 største gleder i livet, kunne spise nærmest uhemmet - men jeg kan forstå at det er et ork i blant, spesielt dersom man har satt seg mål.
Har slitt med ryggen i fire år. Stort sett rundt de nederste lumbalvirvlene, og voldsomt stiv muskulatur på den ene siden. Har også litt skuldertrøbbel, som også har blitt litt bedre med ordentlig trening.
Er inne i tredje uke av grunnprogrammet til RYP. Bytter ut mageøvelsene i programmet med ulike versjoner av planke (er ikke noe glad i crunches) og sper i blant på litt tilleggsøvelser for bein og skuldre.
RYP er et bra program! Tenker å gjennomføre det på nytt før jul. Liker å forholde meg til nøyaktige treningsøkter og tall, det gjør det vanskelig å hoppe over en trening fordi det blir rot i tallene.
RYP ser veldig allsidig ut og er sikkert bra hvis man er interessert i generell kondisjon. Litt skeptisk til blekker skrevet av bransjefolk - spesielt på 48 sider. Plusspoeng for at de har med alle basisløftene.
Mye reklame. Sportsernæringsbransjen er også notorisk for svada, bruk av indisier, broscience, lite kildekritikk osv. Bladde bare kjapt gjennom, så jeg baserer skepsisen på absolutt ingenting, men så på selve programmet.
Så lenge du tar knebøy og markløft så er det ingen sure miner herfra.
Etter ett års pause fra sykkelen, og dertil forflating av form og utbuling av mage, orka jeg ikke mer i går, og sykla en rask tur, noe som ga jæææævlig mersmak, og i dag var det en liten tur i kupert terreng på to mil, deilig og mør i beina nå. Røva kondis, men viljestyrken er der!
Kutta ut cola og alt j***a godteri fra og med i går au.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
Her snakker vi skikkelig kosthold. Men det finnes sikkert nok av bedrevitere som hevder at slikt er usunt. Som om man kan høre på denslags vrøvl.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
Tomas wrote:Her snakker vi skikkelig kosthold. Men det finnes sikkert nok av bedrevitere som hevder at slikt er usunt. Som om man kan høre på denslags vrøvl.
Tomas - kostholdstrådens Affen. Vekk med sunnhetshelvete!
-
- Belieber
- Mood:
Stian wrote:Oh, fikk lyst på napoleonskake.
Jeg og... Møtes på BB-senteret og ta en runde mens vi diskuterer travtips og V75...
f**n som jeg gleder meg til å bli pensjonist!
Framföralt har ni båda bobil och bläkksprut...
Merkes godt at jeg har kutta ut brus gitt. Ble fort litt smalere i kjakene.
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Belieber
- Mood:
Startet å jogge IGJEN! Håhå. Hvor mange uker klarer jeg denne gang?