For en veritabel fethetsparade. Elsker dere alle.
Keep it True
Tidenes tur - nok en gang. Takk til alle.
Flotsam and Jetsam knuste alt. Lethal knuste nesten alt. Ranger og Metal Church var strålende.
Lethal har forresten nytt album ferdig innspilt, med unntak av vokalen.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Har vært på jobb i 10 minutter. Tre kommentarer: "Er du sliiiiten, stakkars?" med påfølgende latter. Joda. Tror jeg ser fresh ut i dag.
TheUnborn wrote:Er det slik at lysene i Keep It Through-hallen ikke slukkes når det er gig?
Som her:
Aldri tenkt over før, men det ser ut til å stemme, ja. Må jo ha lys når man skal bla fem minutter i cd-bodene. På kvelden blir det derimot mørkt (snodig).
Samma ulla, Affen. Ser ikke publikum her, men ei låt fra helgas konsert er nå på tube'n:
Var det på den låta gitaren til Mike Gilbert ikke funka? Kan tyde på det ettersom det ikke er noen rytmegitar under soloen.
Liskojen yö - "night of the lizards"
The night you spend after quitting heavy drinking. Includes everything from anxiety and cold sweat to hallucinations.
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten
TMU 2014
-
- Belieber
- Mood:
Bija wrote:Liskojen yö - "night of the lizards"
The night you spend after quitting heavy drinking. Includes everything from anxiety and cold sweat to hallucinations.
Jeg har lyst til å både jogge og drikke whiskey i dag. Kroppen er mildt sagt forvirret.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
For ein bollebjørn av ein tur.
I can pay.
Imagine he was me and I was called etc. etc. etc.
Var egentlig berre Flotsam eg synes var dritkult av banda, men som alltid på desse turane kjem det musikalske i sjette rekke bak sosialisering, posering, boblebad, sigarrøyking og minttu.
-
- Belieber
- Mood:
PsychoDad wrote:For ein bollebjørn av ein tur.
I can pay.
Imagine he was me and I was called etc. etc. etc.Var egentlig berre Flotsam eg synes var dritkult av banda, men som alltid på desse turane kjem det musikalske i sjette rekke bak sosialisering, posering, boblebad, sigarrøyking og minttu.
Neste år faller musikken til en 7.plass. Hugo rykker inn på 3.
-
- Belieber
- Mood:
Marken wrote:TheUnborn wrote:Er det slik at lysene i Keep It Through-hallen ikke slukkes når det er gig?
Som her:Aldri tenkt over før, men det ser ut til å stemme, ja. Må jo ha lys når man skal bla fem minutter i cd-bodene. På kvelden blir det derimot mørkt (snodig).
Det kalles vinduer i taket. Sollys etc.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
SisterValerie wrote:PsychoDad wrote:For ein bollebjørn av ein tur.
I can pay.
Imagine he was me and I was called etc. etc. etc.Var egentlig berre Flotsam eg synes var dritkult av banda, men som alltid på desse turane kjem det musikalske i sjette rekke bak sosialisering, posering, boblebad, sigarrøyking og minttu.
Neste år faller musikken til en 7.plass. Hugo rykker inn på 3.
Hugo-vors neste år ja. Litt voident om nøyaktig samme gjengen sit på dei andre borda då også.
SisterValerie wrote:Marken wrote:TheUnborn wrote:Er det slik at lysene i Keep It Through-hallen ikke slukkes når det er gig?
Som her:Aldri tenkt over før, men det ser ut til å stemme, ja. Må jo ha lys når man skal bla fem minutter i cd-bodene. På kvelden blir det derimot mørkt (snodig).
Haha, jeg har aldri tenkt over vinduene i taket...tror jeg. Sollys har jeg såvidt hørt om.
-
- Belieber
- Mood:
Marken wrote:SisterValerie wrote:Marken wrote:TheUnborn wrote:Er det slik at lysene i Keep It Through-hallen ikke slukkes når det er gig?
Haha, jeg har aldri tenkt over vinduene i taket...tror jeg. Sollys har jeg såvidt hørt om.
En av grunnene til at det er så jææævlig varmt der inne er den drivhuseffekten med sollyset rett inn. Å, Marken jeg savner deg. Hvordan er stemmen din?
Haha! Nå er stemma egentlig bare ganske karslig. Går litt surr i dagene, men det var vel fredagen (eller lørdag?) den var aller verst. Formen er det derimot litt verre med. Sov hele tre timer i natt, og av erfaring så vet jeg at kaldsvettinga starter nå til natta og varer 3-4 netter. Happy times! Tror vi alle bare må flytte permanent inn på Becksteiner Rebenhof.