Blastfest 2015
Det var ikke trommisen som var ankepunktet mitt med deres sett, var nok mer helheten. Samspillet var gått seg en tur den halvtimen de spilte. Overvar også siste låt fra Hecate Enthroned og ristet på hodet, men der virket faktisk publikum som de var med (bare ikke undertegnede).
"Vi fekk mellom anna On Horns Impaled, Puzzles of Flesh, I am the Earth og Legions of the Black Light, medan høgdepunkta for min del var Total Funeral (for ein låt!) og siste låten, Malfeitor, begge frå Lawless Darkness (2010). Men det var langt mellom høgdepunkta denne kvelden."Rintrah wrote:Ruzt.no på Blastfest – del 1 – onsdag og torsdag
http://ruzt.no/blastfest-2015/
Eh... Hvor mange låter spilte Watain, siden skribenten never 5 høydepunkter?
Han nevner 2 høydepunkter hvorav det ene var kveldens siste låt. Om det første høydepunktet var tidlig i settet så vil det være korrekt å si at det var langt mellom de.
Knugende knyttnever av negativ energi
Det er forresten alltid like festlig med han som alltid kjøper 3 pils og "..skal bare frem til scenebarrikadene, takk!", og han som har stått mutt helt bakerst under hele konserten, for så å "aaah, den ene favorittlåta mi jooo, må bare helt fram til scenen nåååå!" *brøyte brøyte*
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 0
Det jeg uansett hater mest i verden på metalfestivaler er fotografer som tror de er viktigere enn publikum.
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
I tillegg så er det ikke alltid det er på scenen det er mest action. Det virker som om mange kun fotograferer artister, men glemmer publikum. Eller en glissen sal, et slapt publikum etc.Terror_mit_uns wrote:Det jeg uansett hater mest i verden på metalfestivaler er fotografer som tror de er viktigere enn publikum.
Ja, jeg vet han nevnte 2. Ikke min feil at han ikke kan telleKjellvete wrote:Han nevner 2 høydepunkter hvorav det ene var kveldens siste låt. Om det første høydepunktet var tidlig i settet så vil det være korrekt å si at det var langt mellom de.
få deg langt hår eller hold kjeften, jævlia vestlending. hilsen j***a nordlending.BlueGrot wrote:Er du dum i hodet?
OT; Poenget var jo at alle fem låtene skribenten nevner er høydepunkter, mens skribenten mente det bare var to høydepunkter. Med andre ord, han kan kun telle til to. For f**n!
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
http://www.headbanger.no/anmeldelser/ko ... fest-2015/
Hvem spiller bass i Sarkom for tiden? Eller var det med en spesiell gjestebassist eller noe?Bassisten er en av de dyktigste artistene jeg noensinne har hørt i metallsammenheng, og pakken Sarkom leverte var helt perfekt denne dagen på Garage