Wig Wam vs. Venom
Respect wrote:DÞh, sÄ j***a teit spÞrsmÄl egentlig, haha.selvfÞlegelig Venom.wag wam kan ikke engang spille.skulle likt Ä og sett ett pÞnk band som f.eks Sonic Youth truffet Weg Wem pÄ gata, haha.
Ă fy f**n, Sonic Youth er rĂŠva, det! Enda verre enn gammel Venom til og med!
Sonic Youth kan vertfall spille, til motseting av Wig Wim, haha.Affen wrote:Respect wrote:DÞh, sÄ j***a teit spÞrsmÄl egentlig, haha.selvfÞlegelig Venom.wag wam kan ikke engang spille.skulle likt Ä og sett ett pÞnk band som f.eks Sonic Youth truffet Weg Wem pÄ gata, haha.
Respect wrote:Sonic Youth kan vertfall spille, til motseting av Wig Wim, haha.Affen wrote:Respect wrote:DÞh, sÄ j***a teit spÞrsmÄl egentlig, haha.selvfÞlegelig Venom.wag wam kan ikke engang spille.skulle likt Ä og sett ett pÞnk band som f.eks Sonic Youth truffet Weg Wem pÄ gata, haha.
Hoho, det er det dummeste som er skrevet sÄ langt i denne trÄden
Musikalsk er folka i Wig Wam sÄ overlegen bÄde Sonic Youth og Venom at det er helt hysterisk Ä i det hele tatt sammenligne dem. Selv folk som hater Wig Wam er i stand til Ä hÞre at Trond Holter er en j****g dyktig gitarist. Trenger ikke vÊre veldig musikalsk og ha veldig mye peiling for Ä hÞre det. Derfor tar jeg kommentaren din som en stor spÞk og ler hÞyt her
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 0
For det fÞrste!Affen wrote:Hoho, det er det dummeste som er skrevet sÄ langt i denne trÄden
Musikalsk er folka i Wig Wam sÄ overlegen bÄde Sonic Youth og Venom at det er helt hysterisk Ä i det hele tatt sammenligne dem. Selv folk som hater Wig Wam er i stand til Ä hÞre at Trond Holter er en j****g dyktig gitarist. Trenger ikke vÊre veldig musikalsk og ha veldig mye peiling for Ä hÞre det. Derfor tar jeg kommentaren din som en stor spÞk og ler hÞyt her
Wug Wum kan'ke spille,det er en kjenns gjerning.
Hadde de kunnet spille skikkelig, hadde dem for eks empel hatt en hit nÄ.Det er bare et eksempel!
Sonic youth bruker mye vreng pÄ gitarene,som kanskje skjuler det spille tekniske litt, men hadde de spilt aukustisk hadde nok tonen vÊrt en annen.
Wig wam bruker veldig fin lyd pÄ gitarene,noe som gjÞr det dritlett Ä spille fort etc,men det er ikke det musikk er!!Musikker ikke 110 milliarder toner i sekundet!
editt, skriveleif.
Respect wrote:wag wam kan ikke engang spille.skulle likt Ä og sett ett pÞnk band som f.eks Sonic Youth truffet Weg Wem pÄ gata, haha.
Haha...Hva f**n? Et band mÞte et annet pÄ gata?
[quote=Sonic Youth]Her initial interest in performing was motivated partly by artistic curiosity, partly by a desire to rock.] I was really into Warhol and pop art, and I thought the next step was to actually be working within popular culture. ... I guess I played some tasty licks.â[/quote]
Synes dette sier det meste..
Synes dette sier det meste..
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
Haha, Respect, du har rĂžyka da?
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"
à bedÞmme spille-evnene til et band utifra om de har en hit akkurat nÄ eller ei, er jo helt absurd i utganspunktet. Og det er ikke dritlett Ä spille fort (og i tillegg rent), uansett om man har utstyr til 50.000 kroner eller en Hondo-strat fra 80-tallet.Respect wrote: Hadde de kunnet spille skikkelig, hadde dem for eks empel hatt en hit nÄ.Det er bare et eksempel!
Sonic youth bruker mye vreng pÄ gitarene,som kanskje skjuler det spille tekniske litt, men hadde de spilt aukustisk hadde nok tonen vÊrt en annen.
Wig wam bruker veldig fin lyd pÄ gitarene,noe som gjÞr det dritlett Ä spille fort etc,men det er ikke det musikk er!!Musikker ikke 110 milliarder toner i sekundet!
Eller har jeg mistolket alt, og ikke tatt spÞken? Tror det mÄ vÊre det siste.
Ingen elg akkurat nÄ.
Jeg synes flere misstolker mine innlegg nÄ.Kan ikke huske at f.eks Wig wam har hatt noen hits??Men det har da vitterlig Sonic Youth! Jeg synes ogsÄ det sier litt om spille ferdigehetene? Kan du virkelig spille, kalrer du Ä lage hits,klarer du ikke og spille skikkelig klarer du ikke det. Venom ble store i sin tid, det mÄ jo tyde pÄ at de hvertfall kan spille?Samme med Sonic Youth, men de bruker mye vreng Ä det skjuler litt spille ferdighetene ders,sÄ det hÞres kanskje ikke ut som sÄ vanvittig bra,men tviler ikke pÄ at de ogsÄ kan spille vanvittig mange toner i minuttet!Det er uansett ikke de musikken handler om, der er lÄtene og spilleteknikken.
Ser ogsÄ at det er tydeligvis folk som ikke har peiling her, sÄ de kan jo holde seg unna trÄden og heller gjÞre person angrep i hardrock forumet.
Edit: skrivefel.
Ser ogsÄ at det er tydeligvis folk som ikke har peiling her, sÄ de kan jo holde seg unna trÄden og heller gjÞre person angrep i hardrock forumet.
Edit: skrivefel.
Marken wrote:Hahaha, dette er jo helt fantastisk Go Respect, jeg er helt enig i alt du skriver heretter!
Plutselig ble ikke savnet av Addhi riktig sÄ stort. OgsÄ Sonic Youth-fan a gitt!
LeifK wrote:Marken wrote:Hahaha, dette er jo helt fantastisk Go Respect, jeg er helt enig i alt du skriver heretter!
Plutselig ble ikke savnet av Addhi riktig sÄ stort. OgsÄ Sonic Youth-fan a gitt!
Jeg tror dette er Addhi som endelig har blitt voksen.
LeifK wrote:Marken wrote:Hahaha, dette er jo helt fantastisk Go Respect, jeg er helt enig i alt du skriver heretter!
Haha, ja denne Respect mÄ da virkelig vÊre definisjonen pÄ forumtroll...aldri sett sÄ mye tull i en enkelt post som det der
Affen wrote:LeifK wrote:Marken wrote:Hahaha, dette er jo helt fantastisk Go Respect, jeg er helt enig i alt du skriver heretter!
Haha, ja denne Respect mÄ da virkelig vÊre definisjonen pÄ forumtroll...aldri sett sÄ mye tull i en enkelt post som det der
Leser du ikke dine egne poster altsÄ?
333+333 wrote:Yupp that`s right, jeg digger f**n meg metal!
Eon wrote:Affen wrote:LeifK wrote:Marken wrote:Hahaha, dette er jo helt fantastisk Go Respect, jeg er helt enig i alt du skriver heretter!
Leser du ikke dine egne poster altsÄ?
PÞh Jeg skriver aldri tull, ihvertfall ikke sÄnn som det der
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
Fortell det til de kara i Spiral Architect.Respect wrote: Wig wam bruker veldig fin lyd pÄ gitarene,noe som gjÞr det dritlett Ä spille fort etc,men det er ikke det musikk er!!Musikker ikke 110 milliarder toner i sekundet!
editt, skriveleif.