Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Fengsel - Rettigheter?

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

Skrappar wrote:Folk tenker alltid så NEGATIVT om ting og tang. Folk som f.eks. Lance, Tenebres, Affen og Angelgrinder, the fab four. Det som er BRA med Norge og vårt utrolige fengselsvesen er at jeg f.eks. kan drepe noen som så mye som ser feil på ungen min, og jeg vil få et kjempeflott opphold i fengsel samtidig som min hevntørst blir slukket. Vinn, vinn. Tenk POSITIVT, folkens.
For det første har du glemt Unborn, og for det andre synes jeg ikke at selve fengseloppholdet skal være strengere... men kanskje straffene skal ha mer forankring i virkeligheten? Eller visse straffer i alle fall. Jeg synes rett og slett at de fleste straffene er ikke tilpasset til forbrytelsene, og er passe fjerne at Ola Nordmann selv klør seg i huet... og spør i stillhet "hva f**n?". Ja jeg vet hva du skal si Skrappar, "Ola Nordmann er en idiot". Men prøv å tenke POSITIVT! Wink wink.

Det jeg altså etterlyser her er noe som heter logikk... i justissystemet. Evt. rettferdighet? Men den var litt naiv. Hvis verden var rettferdig hadde Trivium lagt opp for lenge siden. Merk forresten at norsk oversetter Justice til justis i stede for rettferdighet. HE HE HE! Selvinnsikt!

Jeg synes ikke man kan snakke om rettferdighet når en pedofil som kommer selv med fotografiske bevis på begripelse mot barn under 6 år skal sitte i 3 måneder. Jeg vil gjerne tenke positivt, men jeg klarer ikke å finne noe positivt i denne saken. Opplys meg gjerne, siden jeg er et grusomt negativt menneske! Håper du svarer denne gangen i stede for å ty til gamle/slitne morsomheter. Prøver vi det, tro?

Det var altså bare det første eksempelet jeg kom på, men det kommer jo nye hver uke. Stay tuned.

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

pilt wrote:List opp TI ting dere liker å gjøre og velg ETT av dem.
I fengsel blir ALT et problem.

LESE
FILM
MUSIKK
VENNER
JOBB
KONSERTER
DREKKA
p**e
SLÅSS

Livet ditt generelt, osv.

ALT blir et problem fordi du er BERØVET din FRIHET.

Hva f**n er så fantastisk med det?

Tja, "Greven" har da både gitt ut musikk og skaffa seg kjerring og unger mens han satt inne...
Image

User avatar

Favn
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 07 Jun 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Favn »

Gratis utdannelse.

User avatar

brodie
Belieber
Belieber
Posts: 70
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by brodie »

Morsom tråd. Affen synes sharia er "rett og rimelig", Lance dilter etter og Tomas og Shrinebuilder blir aldri lei av å snakke fornuft til folk som ikke forstår et ord av hva de sier.

User avatar

Øl
Belieber
Belieber
Posts: 98
Joined: 10 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Øl »

brodie wrote:Morsom tråd. Affen synes sharia er "rett og rimelig", Lance dilter etter og Tomas og Shrinebuilder blir aldri lei av å snakke fornuft til folk som ikke forstår et ord av hva de sier.

Ein liten korreksjon, Lance syns det er bra at vi ikkje har sharia i Noreg, men at det er greit i utlandet.
You treat your step-mother with respect, Pantera!

User avatar

Topic author
Angelgrinder
Belieber
Belieber
Posts: 53
Joined: 26 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Angelgrinder »

men sånn for å bare spore av HELT igjen, hvordan får man bruke andre smileys enn de som er å velge mellom? Jeg er på ett annet forum hvor de har en sånn en som ligger å spreller av latter, og den passer inn i endel situasjoner her på huset også..
Did you ever find yourself drowning in a dark and crowded bar?

User avatar

Øl
Belieber
Belieber
Posts: 98
Joined: 10 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Øl »

Her f.eks.

http://www.mysmiley.net/

Gå inn på den du vil ha og bruk "forum BB code"-linken.

Image
You treat your step-mother with respect, Pantera!

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Angelgrinder wrote:men sånn for å bare spore av HELT igjen, hvordan får man bruke andre smileys enn de som er å velge mellom? Jeg er på ett annet forum hvor de har en sånn en som ligger å spreller av latter, og den passer inn i endel situasjoner her på huset også..

Lagre den som gif-fil på din pc og last den opp på f.eks Photobucket...
Image

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Image
Image

User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

brodie wrote:Morsom tråd. Affen synes sharia er "rett og rimelig", Lance dilter etter og Tomas og Shrinebuilder blir aldri lei av å snakke fornuft til folk som ikke forstår et ord av hva de sier.
Jeg er vant til å kaste perler for svin.
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

Topic author
Angelgrinder
Belieber
Belieber
Posts: 53
Joined: 26 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Angelgrinder »

Øl wrote:Her f.eks.

http://www.mysmiley.net/

Gå inn på den du vil ha og bruk "forum BB code"-linken.

Image

sweet! takk *lagre* :)
Did you ever find yourself drowning in a dark and crowded bar?

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

Angelgrinder wrote:men sånn for å bare spore av HELT igjen, hvordan får man bruke andre smileys enn de som er å velge mellom? Jeg er på ett annet forum hvor de har en sånn en som ligger å spreller av latter, og den passer inn i endel situasjoner her på huset også..
Et smiley er et bilde, og du vet hvordan du legger inn bilder til forumet. Så det er akkurat samme prinsipp.

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

Jeg venter fortsatt spent på Skrappars svar (Skrapparsvar!) og det er 3. gang jeg etterlyser det... Halloen?

Det var litt gøy å se at han har gått fra bitter, storkjeftet mobber til PO-SI-TIVT menneske i ren julekort-stil.

NEI, hvem sa hykleri nå? :x

User avatar

Black_death
Beli
Beli
Posts: 6
Joined: 15 Jun 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Black_death »

Øl wrote:
brodie wrote:Morsom tråd. Affen synes sharia er "rett og rimelig", Lance dilter etter og Tomas og Shrinebuilder blir aldri lei av å snakke fornuft til folk som ikke forstår et ord av hva de sier.

Ein liten korreksjon, Lance syns det er bra at vi ikkje har sharia i Noreg, men at det er greit i utlandet.

Kulturrelativisme!

User avatar

pilt
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 15 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by pilt »

Affen wrote: Tja, "Greven" har da både gitt ut musikk og skaffa seg kjerring og unger mens han satt inne...

Resursterke personer får da gjennomført noe på 14 år.

Poenget mitt er at i fengsel så tar alt tid. Impulsivitet er et tabu og straffer seg.

Jeg verdsetter ihvertfall min impulsivitet og min frihet. Om noen hadde frarøvet meg dette så ville jeg sett på det som et j***a stort problem.

Man er selv sin verste fiende.

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

Skrappar wrote:
Tenebres wrote:Jeg venter fortsatt spent på Skrappars svar (Skrapparsvar!) og det er 3. gang jeg etterlyser det... Halloen?

Det var litt gøy å se at han har gått fra bitter, storkjeftet mobber til PO-SI-TIVT menneske i ren julekort-stil.

NEI, hvem sa hykleri nå? :x

Hææææ? Bitter? Bitch, please. Svar på hva da? "3. gang"? Nå har du tatt for mye camembert på baguetten din, Depardieu. Noe som minner meg om et gammelt indiansk ordtak: Det er lett å skjære tykt av annen manns ost.
ÆÆÆH? Du minner meg om et annet ordtak: If you cannot impress people with your intelligence, confuse them with your bullshit.

Du har fortsatt ikke svart, men jeg forventet ikke noe annet av deg. Koz å klemz ;)

Locked Previous topicNext topic