Sjitband. Forest of Equilibrium kunne dog vært ok hadde det ikke vært for den elendige vokalen.
Edit: Det eneste virkelige gode riffet de har laget er det som kommer midt i Hopkins. Det er faktisk j****g bra!
It is currently 07 May 2025, 13:12
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by LostParadise »
1994
Så var man endelig kommet seg såpass etter helgens strabaser, at man er kar om å legge noe ut her. En ting sier jeg dere: Paintball ute i skauen er digge greier, selvom starten igår var beinhard.
Dagens band hadde jeg ikke hørt om før jeg hilste på Stian for første gang på Metal Heart Festival i 2007. Forøvrig en super festival, som jeg dro til på grunn av Candlemass og Testament. Stian snakket varmt om et band som het Pentagram, med en særs spesiell vokalist som het Bobby Liebling. Siden han var så overbevisende, så var det rett hjem etter festivalen for å sjekke ut hva dette var for noe. For å si det slik: Det gikk rett inn i min sikringsboks. For et band!!
Under denne festivalen var det også første gang jeg hørte navnet til Marken bli nevnt, av samme Stian. Han syntes det var merkelig at ikke Norges største Morgana Lefay fan var på festivalen. Det tok seg ikke ut mente han!!
Pentagram
Vampyre Love
Huff da, Svensken, dette var elendig og j****g slapt. Kan ikke annet enn å gi terningkast 1.
Husker ikke helt hvorfor jeg ikke var på Metal Heart-festivalen, men var sikkert på katteutstilling. Eller så var det fordi jeg rundt denne tida så Morgana Lefay to ganger live.
Ikke så verst skive, selv om den skuffet da den kom (var blodfan av de fire første skivene) da den var litt vel rund i kantene. Senere skjønte jeg at 'Draconian Times' likevel har en del krem, blant annet "Enchantment", "Hallowed Land", "Forever Failure" og de tre-fire siste låtene. Men dagens låt er desidert blant de kjipeste på skiva, kjedelig og rett frem og uten den stemningen som gjør Paradise Lost til Paradise Lost. Flott cover da.