Trøbbel i Blashyrkh.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Enig.Tomas wrote:Ser ikke problemet. Immortal solgte undertøy.
Så vidt jeg har forstått har Immortal/Abbath fra starten av bruk black metal-ikonografi og tekster etc. som et bevisst virkemiddel som image snarere enn ideologi. De er liksom verken purister eller Carpathian Forest-rølp, men bare black metal som ikke er spesielt gravalvorlig. Om Immortal/Abbath pusher en masse døll drit jeg ikke vil kjøpe er det liksom ikke noen overraskelse eller brudd på bandets presmisser i forhold til om f.eks Burzum skulle begynne å selge snøkuler.
OBS! - https://www.youtube.com/watch?v=FOuPoHOFGuc
DREKKA MERE - DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA DREKKA MER!
DREKKA MERE - DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA DREKKA MER!
Abbath ser rett og slett ut til å ha det gøy med det han driver med, og så lenge det viktigste, musikken, holder et visst nivå (Det er vel ingen som forventer en ny "Pure Holocaust") så får han nå bare holde på. Det er jo tross alt ingen som tvinger folk til å kjøpe døll merchandise eller lese disse tafatte reisereportasjene.
Jeg synes ihvertfall at dette høres fett nok ut, og plata skal i hus her.
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.
Han får bare holde på med det han kan best ja. Kan ikke si jeg kicka noe på nye skiva hans, men Abbath ser ut til å ha det knallfett, han er seg selv på godt og vondt, og fremstår som en morsom og uhøytidelig fyr som elsker metall, i motsetning til alle de komisk politisk korrekte skapningene i scena!Wraith wrote:Abbath ser rett og slett ut til å ha det gøy med det han driver med, og så lenge det viktigste, musikken, holder et visst nivå (Det er vel ingen som forventer en ny "Pure Holocaust") så får han nå bare holde på. Det er jo tross alt ingen som tvinger folk til å kjøpe døll merchandise eller lese disse tafatte reisereportasjene.
Jeg vedder 4 brødskiver med brunost + 2 kasser øl på at Abbath er tilbake i Immortal innen 2020
Tror sannelig du nailet det der.doomed wrote:... Abbath ser ut til å ha det knallfett, han er seg selv på godt og vondt, og fremstår som en morsom og uhøytidelig fyr som elsker metall...
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood
A bottle of wine and a bucket of blood
Sett bort fra at introen hørtes ut som Triptykon låter det svært braOnkel Ond wrote:http://www.blabbermouth.net/news/ex-imm ... streaming/