Dick Hardy wrote:Vigilante er også brukbar
Vigilante er brukbar++. Spesielt med det coveret.
Fatter ikke at jeg hadde den så lenge i hylla, uspilt.
It is currently 16 Feb 2025, 13:57
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Hugely influential British melodic hard rockers MAGNUM will release their eighteenth studio album, "On The 13th Day" on September 19 in Scandinavia, September 21 in Germany, September 24 in the rest of Europe and September 25 in the U.S./Canada via on Steamhammer/SPV. A single, "So Let It Rain", will precede the full-length CD at the end of August.
"On The 13th Day" will be available as a limited digipak edition with a bonus CD featuring unreleased, acoustic and live tracks from the MAGNUM vaults, plus as a double colored vinyl LP, standard jewel case CD and download. The cover is once again created by famous fantasy artist Rodney Matthews (ASIA, NAZARETH, ELOY).
"On The 13th Day" track listings:
Limited Digipak
Disc 1
Bonus Disc 2
Post by BruunoRamone »
Sweden Rock seilasen i oktober er oppe til seriøs vurdering her nå... Hadde vært fett og fått sett Magnum igjen.
Post by Dick Hardy »
BruunoRamone wrote:Sweden Rock seilasen i oktober er oppe til seriøs vurdering her nå... Hadde vært fett og fått sett Magnum igjen.
Absolutt! Et par OK band til, så drar i hvert fall jeg.
Driver forøvrig og kjører meg opp på The Eleventh Hour nå. Mye snacks! Åpner jo med brask og bram, med The Prize. The Great Disaster (synth!), Vicious Companions, So Far Away, Hit and Run og Young and Precious Souls er også prima.
Tror denne skiva blir helt episk når den sitter skikkelig.
Edit: Hahah, "grapefrukt med sukkerbit".