Var storfan av bandet da "Shades Of God" og delvis også "Icon" kom, men med tida ble PL et kjedelig band. Denne skiva markerer slutten på bandets mest interessante periode og låten er ikke det helt store.
LostParadise sin månedsstafett
Huff, nei . To første er vel ok.... etterhvert blei det verre og verre.
Noe postivt da: bedre enn Cathedral.
Håper på bedring imorra.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Paradise Lost er ufattelig kjedelig. Husker jeg hørte mye på Shades Of God, Icon og Draconian Times da de kom, men gjenhøret her for et par år siden var alt annet enn hyggelig, og ikke engang førstnevnte - som var favoritten før - hadde holdt seg. Kjeeeedelig!

-
Topic author - Belieber
- Mood:
1996
Vi skal til en sjanger, og et band, det tok meg lang tid å sette pris på. Jeg trodde lenge at dette var definisjonen på musikk jeg ikke ville like. Så feil kan man ta. Norge har fostret mange supre band, Aura Noir er et av dem!!
Aura Noir
Conqueror
Her snakker vi Tøft band.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Stian wrote:Dette er saker! Har holdt meg inne med det meste av stafetten din mye lenger enn antatt.
Tror jaggu du fortsetter med det imorgen også. På mange måter er det du som introduserte meg for de som spilles imorgen. Vi holder oss i Norge!
Marken og Affen vil nok fremdeles ikke like det de hører...
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Böh! wrote:Resten av stafetten skal stå ukommentert.
Takker
Ikke for det, kunne ha blitt morsom lesing det!!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Stian wrote:Da tipper jeg vi geografisk er delvis på stedet hvil også hva mindre flater enn Norge angår.
Ikke så langt unna sannheten der gitt!