Plager meg faktisk bittelitt at også singlene reutgis. Som om jeg ikke blåser nok penger på å jage obskure promopressinger (venter spent på seks stykk testpresses, woh-wow-wee). Skal det verra så skal det verra. Forresten, gratulerer til "Powerslave" som fylte 30 i går.
Iron Maiden
På høy tid at skivene re-utgis på svart vinyl, uten noen remastringer eller sånt tull. Verre med picture-discene og singlene som er noe f******a tull og melking av idiotfans som meg selv. Det hadde vært mye bedre om de slapp Eddies archive på vinyl sånn at folk kunne fått b-sidene + mange fantastiske live-opptak. Men den kommer vel når singlene er solgt.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Mosher wrote:På høy tid at skivene re-utgis på svart vinyl, uten noen remastringer eller sånt tull.
Hvorfor det? De ble jo trykket i såpass store opplag at det er verken vanskelig eller spesielt dyrt å få tak på strøkne eksemplarer av originalene.
Kjellvete wrote:Mosher wrote:På høy tid at skivene re-utgis på svart vinyl, uten noen remastringer eller sånt tull.
Hvorfor det? De ble jo trykket i såpass store opplag at det er verken vanskelig eller spesielt dyrt å få tak på strøkne eksemplarer av originalene.
Syns det er greit at det er nye utgivelser av skiver som ble laget, og var ute av distribusjon, før store deler av fanskaren ble født, tilgjengelig gjennom forhandler.
Da er alle 7" reissuene handlet inn. Venter også på fem av disse i originale testpresser.
Nope, desverre. Regner med runde dukker i postkassa denne uka. Vet at flere har mottatt i England allerede.
-
- Poser
- Mood:
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Grunnen til at de avsluttet turneen såpass tidlig i sommer var visstnok at de skulle begynne på nytt album. Mener jeg leste en vei at plata er forventet å komme før sommeren en gang
Gjerne for meg.
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Runar wrote:Det har blitt røpet fra Kevin Shirley sin side at han er i gang med jobben på ny skive. Så her er det bare å glede seg. Regner med intet med mindre enn årets beste skive i 2015.
Nå må du ikke være helt på jordet, godeste Runar. Du vet at du helt sikkert vil synes en av skivene fra 80-tallet er årets beste skive, også i 2015. Man forandrer da ikke favorittskive i tide og utide!
OT; Det gjør ingenting med noen lange låter. Men et 45 minutters album (enkel vinyl, selvsagt), med kramgode låter, er drømmen.