Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Wig Wam vs. Venom

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Wig Wam eller Venom?

Wig Wam
35
18%
Venom
160
82%

Total votes: 195

Affen
Rocker
Rocker
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Affen »

Respect wrote:
Affen wrote:Hoho, tidenes største steinras i glasshus! :lol:

Respect - enten har du rett og slett ikke peiling i det hele tatt, ellers tror du at du greier å provosere folk her med å komme med hårreisende idiotiske tullepåpstander. Hva er tilfelle?
Jeg regner med du snakker om deg selv her? :roll:
Har sett dine poster her å synes du kommer med en brrra beskrivelse av deg selv.Jeg snakker om fakta å ikke tulle påstander.Tror du meg ikke kan du bare søke litt på internett.

Dine påstander om at Wig Wam ikke kan spille og at Sonic Youth og Venom er bedre musikere er så fullstendig bak mål at det rett og slett ikke er mulig å ta deg seriøst. La meg gjette - du er ikke musiker sjøl nei? Du er heller ikke så veldig gammel? 15-16 år og har aldri tatt i en gitar i hele ditt liv? Joda, kan isåfall skjønne at du tror dine band er bedre musikere fordi du syns de er tøff. Når du bikker 18 har du nok vokst av deg de holdningene :wink:
Image

Jønsberg
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Jønsberg »

Sonic Youth
Escape from those rotten body
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
Image

Runar
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Runar »

Affen wrote:
Respect wrote:
Affen wrote:Hoho, tidenes største steinras i glasshus! :lol:

Respect - enten har du rett og slett ikke peiling i det hele tatt, ellers tror du at du greier å provosere folk her med å komme med hårreisende idiotiske tullepåpstander. Hva er tilfelle?
Jeg regner med du snakker om deg selv her? :roll:
Har sett dine poster her å synes du kommer med en brrra beskrivelse av deg selv.Jeg snakker om fakta å ikke tulle påstander.Tror du meg ikke kan du bare søke litt på internett.

Dine påstander om at Wig Wam ikke kan spille og at Sonic Youth og Venom er bedre musikere er så fullstendig bak mål at det rett og slett ikke er mulig å ta deg seriøst. La meg gjette - du er ikke musiker sjøl nei? Du er heller ikke så veldig gammel? 15-16 år og har aldri tatt i en gitar i hele ditt liv? Joda, kan isåfall skjønne at du tror dine band er bedre musikere fordi du syns de er tøff. Når du bikker 18 har du nok vokst av deg de holdningene :wink:
Det har ikke slått deg at det kanskje er en voksen mann som sitter et sted i Sverige og ler godt av alle som lar seg provosere nå?

Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Runar wrote:Det har ikke slått deg at det kanskje er en voksen mann som sitter et sted i Sverige og ler godt av alle som lar seg provosere nå?

Joda, som sagt så tror jeg denne "Respect" er her bare for å kødde, og tar ham ikke seriøst i det hele tatt :wink:
Image

JonathanSaxx
Belieber
Belieber
Mood:

Post by JonathanSaxx »

Respect er uten tvil et troll, ellers hadde jeg ikke brukt det kjønnsnøytrale kjælenavnet "f***e" på vedkommende :D

De fleste på forumet lar seg ikke provosere av hvor vidt man elsker eller hater Wig Wam lenger, så må gi Respect, respekt for å trøkke litt liv inn i tråden.

Desverre blei noen av påstandene til vedkommende såpass ute på viddene at det litt for lett kunne avsløres som trolling.

Dundrix
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Dundrix »

Sånn apropos ingenting, hvilke Sonic Youth-skiver anbefales til en som vil begynne å sjekke ut bandet?
Dirant wrote:Riffet i "Walk" dreier seg om alt.

JonathanSaxx
Belieber
Belieber
Mood:

Post by JonathanSaxx »

Dundrix wrote:Sånn apropos ingenting, hvilke Sonic Youth-skiver anbefales til en som vil begynne å sjekke ut bandet?

Kremt... Lurer på om jeg hadde spurt om det i en annen tråd, da jeg ikke tror Sonic Youth blei brukt som noe annet enn at de er kjent for å ikke være de mest habile musikerne.

Men for all del, kan jo hende vedkommende liker dem for alt jeg veit.

Stig Rune
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Stig Rune »

Dundrix wrote:Sånn apropos ingenting, hvilke Sonic Youth-skiver anbefales til en som vil begynne å sjekke ut bandet?

Daydream Nation, Goo og Dirty.
"Jeg kom til verden med et skrik, men hvem gjorde ikke det.
Jeg liker å p**e og sove og le."

"Bang that head that doesn't bang"

Image

Lisaa
B
B
Mood:

Post by Lisaa »

Respect wrote:
Lisaa wrote:Hei, hvordan sjekker man sjangerfakta? Tell me!
Det er bare og søke det.
Ok. Jeg googla. Google sa at Sonic Youth er alternativ rock. Du tapte.

Gorgar
Poser
Poser
Mood:

Post by Gorgar »

Liker egentlig ingen av banda, men stemte på Venom siden Wig Wam blir litt for tungt og brutalt selv for meg.

Respect
Spermatozoon
Mood:

Post by Respect »

Affen wrote: Dine påstander om at Wig Wam ikke kan spille og at Sonic Youth og Venom er bedre musikere er så fullstendig bak mål at det rett og slett ikke er mulig å ta deg seriøst. La meg gjette - du er ikke musiker sjøl nei? Du er heller ikke så veldig gammel? 15-16 år og har aldri tatt i en gitar i hele ditt liv? Joda, kan isåfall skjønne at du tror dine band er bedre musikere fordi du syns de er tøff. Når du bikker 18 har du nok vokst av deg de holdningene :wink:
Skjønner ikke hva alder har med dette og gjøre. Det er snakk om å spille musikk å lage hits, ikke spille fortest mulig jeg kaller ikke det og spille.

JonathanSaxx wrote: Kremt... Lurer på om jeg hadde spurt om det i en annen tråd, da jeg ikke tror Sonic Youth blei brukt som noe annet enn at de er kjent for å ikke være de mest habile musikerne.

Pønk har ikke nødvendigvis hatt så mange flinkis musikere. Snakker om og lage musikk skikkelig. Pønk er ikke lengre hva det var,synes ikke green day er ikke pønk,det er alt for polert.Sonic Youth er pønk slik det skal være, upolert, attitude og råttent.

Lisaa wrote: Ok. Jeg googla. Google sa at Sonic Youth er alternativ rock. Du tapte.
Oh noes, jeg googla også, da sa google at de spilte pønk. Du tapte.

Dick Hardy
Poser
Poser
Mood:

Post by Dick Hardy »

Hahaha. Du sier så mye bullshit at det er helt frakt, Respect. Men underholdende til tusen, det skal du ha. :lol:
Image

Imhotep616
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Imhotep616 »

Wig Wam 18% [ 34 ]
Venom 81% [ 147 ]
Total Votes : 181

Hmmmmmmmm.... Har den siste prosenten stemt blank? Eller kanskje de har stemt en gitar, for alt jeg vet... Vi får vente å se til 100 % stemmene er telt opp...
...but if nothing has any meaning there's no point in my doing anything... (Deathspell Omega)

Stressminister
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Stressminister »

Stig Rune wrote:

Daydream nation er veldig fin.

smeghead
Belieber
Belieber
Mood:

Post by smeghead »

Stressminister wrote:
Stig Rune wrote:

ALT er fint! et annet tips om man ikke har hørt dem før er Rather Ripped fra 2006 eller noe. ny plate kommer i juni.
SY er sånn ca. verdens beste nålevende band.

Goatfog
Beli
Beli
Mood:

Post by Goatfog »

Respect: Lær deg og/å-regelen, for GUDS SKYLD!!!! Det svir i aua mine hver gang jeg ser sånne totalt unødvendige slurvefeil. Inkludert mine egne, ja.

torjo
Rocker
Rocker
Mood:

Post by torjo »

Respect, har du knust trynet på noen nazister i det siste?
Ta tårnet, Ebralidze!

Jønsberg
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Jønsberg »

smeghead wrote:
Stressminister wrote:
Stig Rune wrote:

ALT er fint! et annet tips om man ikke har hørt dem før er Rather Ripped fra 2006 eller noe. ny plate kommer i juni.
SY er sånn ca. verdens beste nålevende band.

Enig.
Escape from those rotten body
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
Image

JonathanSaxx
Belieber
Belieber
Mood:

Post by JonathanSaxx »

Respect wrote:
JonathanSaxx wrote: Kremt... Lurer på om jeg hadde spurt om det i en annen tråd, da jeg ikke tror Sonic Youth blei brukt som noe annet enn at de er kjent for å ikke være de mest habile musikerne.

Pønk har ikke nødvendigvis hatt så mange flinkis musikere. Snakker om og lage musikk skikkelig. Pønk er ikke lengre hva det var,synes ikke green day er ikke pønk,det er alt for polert.Sonic Youth er pønk slik det skal være, upolert, attitude og råttent.

Sonic Youth er alternativ rock. Nå har både jeg og Lisaa googla det, + at jeg visste det fra før, så da taper du 2 mot 1 :D

Pussig at du sier at punk ikke lenger er hva det var og reffererer til et relativt nytt, i sånn sammenheng, alternativ band som gamle dager av punk.

Ser at du ikke har kommet med noen plateforslag til vedkommende som spurte heller. HAHAHA :D

Din f***e!

Respect
Spermatozoon
Mood:

Post by Respect »

Goatfog wrote:Respect: Lær deg og/å-regelen, for GUDS SKYLD!!!! Det svir i aua mine hver gang jeg ser sånne totalt unødvendige slurvefeil. Inkludert mine egne, ja.
Hvorfor skal folk alltid følge regler.Jeg er ikke en sånn person.

torjo wrote:Respect, har du knust trynet på noen nazister i det siste?
Har vært avsted på "ferie" en stund så det har blitt lite av det i den siste tia.Men varmer opp knusefoten da det er en i opp gangen der jeg har flyttet inn nå som ser ut som en nazi,haha.

Locked Previous topicNext topic