Ting du savner som har gått av produksjon! (Spiselige ting)!
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Madeleine Kahn
-Excuse me, Miss. Are your children twins?
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-
- Belieber
- Mood:
Takk! Er ikke så ofte der, men får ta meg en tur i morgen. Blir digg!Shitrock wrote:Har Sherbet på Deli de Luca.ShinobiCenyon wrote:Sherbet. Fant det i kiosken på Eldorado (tror jeg) for en stund siden, men har ikke sett det noe annet sted siden jeg var 11 eller noe. Diggeste godteriet noensinne, om man ser bort ifra diverse sjokolader.
Kudos til Diplomis for produktnavn: "Diabetikeris".
Girl: “I’m a mermaid!”
Me: “That’s nice.”
(Next day…)
Girl: “I’m a vampire! Gaaargh!”
Me: “But yesterday you were a mermaid.”
Girl: “I’m a vampire mermaid! Gaaargh!”
Me: “That’s nice.”
(Next day…)
Girl: “I’m a vampire! Gaaargh!”
Me: “But yesterday you were a mermaid.”
Girl: “I’m a vampire mermaid! Gaaargh!”
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Stian wrote:Shitrock wrote:Stemmer.Stian wrote:Sherbet, var det et slik rør med bruspulver og en lakrisstang til å dippe med eller noe?
Det var digg. Dvs man shotta røret og kylte stanga i nærmeste søpledunk.
Denne har kommet tilbake (?) Altså, på Prinsen kino i trondheim har de ihvertfall importert masse godteri fra USA og den er også der. Var god ja.
Pesticide wrote:Charlie wrote:Kudos til Diplomis for produktnavn: "Diabetikeris".
Haha! Oppfinnsomt!
Whahahat? Var det seriøst noko som heitte det?
Dei kunne no i det minste kalt det Diabetis.
You treat your step-mother with respect, Pantera!
Linus wrote:Freia Appelsin! Den store kügeln som man kunne dele i appelsinbåter.
Var rundt på alle butikkene for noen år siden og spurte om den.
Synd den forsvant.
jeg fikk en sånn i sommer. ikke helt sikker på hvor den ble kjøpt dog. sannsynligheter at den kom fra canada
JØRGEN! YOU'RE RUNNING THE WRONG DIRECTION!!
Hege wrote:Nye utgivelser pleier å være kjipt.
Screamer wrote:Stian wrote:Shitrock wrote:Stemmer.Stian wrote:Sherbet, var det et slik rør med bruspulver og en lakrisstang til å dippe med eller noe?
Denne har kommet tilbake (?) Altså, på Prinsen kino i trondheim har de ihvertfall importert masse godteri fra USA og den er også der. Var god ja.
Haha! Var på Nova med en kompis som kjøpte sånn. Han fylte munnen med pulver og hosta alt ut igjen.
-
- Belieber
- Mood:
Xinopay wrote:Screamer wrote:Stian wrote:Shitrock wrote:Stemmer.Stian wrote:Sherbet, var det et slik rør med bruspulver og en lakrisstang til å dippe med eller noe?
Haha! Var på Nova med en kompis som kjøpte sånn. Han fylte munnen med pulver og hosta alt ut igjen.
Gjorde samme tabben sjøl. Den stanga er jo alt for liten til å bruke alt pulveret på, det blir bare rart etterhvert. Mævler stanga, og hiver i meg alt pulveret, og er glad ingen satt foran meg.
Harvest wrote:1,5 liters flaskene av Urge forsvant i 1999 og jeg oppdaga det først i fjor
Urge solgte bra i de første årene i USA, men salgstallene begynte etter hvert å stupe. Ifølge Coca Colas norske hjemmesider er Norge nå det eneste landet hvor Urge selges. Opprinnelig ble Urge solgt i både 0,5 l og 1,5 l flasker men siden 1999 har bare halvlitersflaskene vært å få kjøpt.
Kun Norge, folkens! Må begynne med støtte-kjøp nå da, siden den ikke må forsvinne!
Urge er en brus for radikale tøffinger overalt. Går hånd i hånd med pubertalt opprør! Hail
Escape from those rotten body
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
-
- Spermatozoon
- Mood:
Det som het 'Sitrondrops'. Hvertfall det jeg tror det stod på posen.
Grønn pose med gul skrift. Etter å spist et par stk fikk man j****g ising i tenna hehe. Skikkelig emaljefjerner, men fy så digg det var.
Grønn pose med gul skrift. Etter å spist et par stk fikk man j****g ising i tenna hehe. Skikkelig emaljefjerner, men fy så digg det var.
-
- Belieber
- Mood:
Mon tro om det er de samme sitrondropsene Proffen er så avhengig av.supervillain wrote:Det som het 'Sitrondrops'. Hvertfall det jeg tror det stod på posen.
Did you ever find yourself drowning in a dark and crowded bar?