Irriterer meg fortsatt litt over låtrekkefølgen på Warriors Of The World. De burde helt klart blandet de hardere låtene mer med de de mindre harde/instrumentalene/ coverlåtene.
Den Generelle Manowar - tråden.
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Helt enig der, stramvaier! Har alltid forundra meg over rekkefølgen på den skiva jeg også. Helt merkverdig å plassere alle de hardere låtene til slutt. Originalt er det ihvertfall.. Uansett, WotW er ei knallskive, og muligens den beste skiva bandet har gjort siden Kings of Metal.
-
Topic author - Poser
- Mood:
Store sjømannsbruder for store menn?
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Poser
- Mood:
-
Topic author - Poser
- Mood:
-
Topic author - Poser
- Mood:
Invictus wrote:Ikke allverdens spennende, men det hadde jeg ikke forventa heller
Enig i dette, men så lenge jeg liker det jeg hører, så får man være fornøyd. Blir veldig overraska hvis Demaio har skrevet en ny Bridge Of Death eller Mountains til den kommende skiva.
-
- Embryo
- Mood:
Og her er traileren til filmen hvor den låta visstnok skal være med...
http://www.facebook.com/pages/Maggot-Farm/37892980299
stramvaier wrote:Blir sikkert singelen dette.
Det er angivelig denne:
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
Topic author - Poser
- Mood:
Porcus wrote:stramvaier wrote:Blir sikkert singelen dette.
Det er angivelig denne:
Feil under validering.
stramvaier wrote:Porcus wrote:stramvaier wrote:Blir sikkert singelen dette.
Det er angivelig denne: 8O
Feil under validering.
Æsj. er riktig. Du har ikke gått glipp av mye ...
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
Topic author - Poser
- Mood:
Aaaaahhhh! Den har jo vært en undergrundsklassiker i lengre tid allerede. Blir dog stort sett fremført under en intim ekstrakonsert etter at den gjengse fan er gått hjem.
Doomination wrote:El Gringo:
Får bekrefta det samme som på de siste skivene, og ikke minst nyinnspillinga av debuten - dagens Manowar er drittslappe og fullstendig uten futt. Eric Adams høres dritsliten ut, og tromminga er like spennende og energiske som Angelo Sasso. Forferdelig slapp og kjedelig låt, fra et band som høres ut som de har mista gnisten.

Synes Adams låter helt greit, men dette er mindre metal og mer rett fram hard rock, og ikke like interessant i mine ører.
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Belieber
- Mood:
Maggotfarm wrote:Og her er traileren til filmen hvor den låta visstnok skal være med...
Scott Adkins jo! Helmaks fyr. Filmen så akkurat passe mongo ut også. Blir bra!
Affen wrote:Doomination wrote:El Gringo:
Får bekrefta det samme som på de siste skivene, og ikke minst nyinnspillinga av debuten - dagens Manowar er drittslappe og fullstendig uten futt. Eric Adams høres dritsliten ut, og tromminga er like spennende og energiske som Angelo Sasso. Forferdelig slapp og kjedelig låt, fra et band som høres ut som de har mista gnisten.
Jeg ville ikke, men blir nødt til å være enig med deg i alt dette her Affen. Vi har vel diskutert det før, men det tåler å gjentas: Manowars gnist sluknet for ganske lenge siden.
-
- Poser
- Mood:
Forsåvidt fengende, siden de tyr til de samme gamle musikalske hooksa, men veldig tamt og uinspirert. Selv Louder Than Hell er et godt stykke over dette.
knuthulhu wrote:Affen wrote:Doomination wrote:El Gringo:
Jeg ville ikke, men blir nødt til å være enig med deg i alt dette her Affen. Vi har vel diskutert det før, men det tåler å gjentas: Manowars gnist sluknet for ganske lenge siden.
Definitivt. Til tross for et par enkeltlåter her og der, har de ikke gitt ut noe skikkelig bra siden 1988.