Siste instrument som du har kjøpt?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
phoncible wrote:mm, mobilbilder eller ei, nydelige basser (båda två). ikke helt min type grøt spillemessig, men.
Har du prøvd dirty blonde-utgaven, da? VELDIG forskjellig fra den vanlige Thumb BO både spille- og lydmessig
Slakter_Fjes wrote:phoncible wrote:mm, mobilbilder eller ei, nydelige basser (båda två). ikke helt min type grøt spillemessig, men.
Har du prøvd dirty blonde-utgaven, da? VELDIG forskjellig fra den vanlige Thumb BO både spille- og lydmessig
om jeg ikke blander så er den vel nærmere streameren lydmessig? tenker hovedproblemet med thumben (for min del) var kroppsformen som gjør at den balanserer litt dårlig, og mikkplassering. uansett uinteressant med 4 strenger
edit: men de lagde kanskje den med 5 og? hadde vært skøy å teste.
Digitus Impudicus!
-
- Poser
- Mood:
DecrapifierOfBajswafflers wrote:tung halsføring?
Nei, faktisk er hele bassen veldig lett, og godt balansert.
-
- Poser
- Mood:
Jepp, kommer som 5'er også. Det var det jeg egentlig hadde lyst på, men så fikk jeg denne så j*vla billig på eBay...phoncible wrote:edit: men de lagde kanskje den med 5 og? hadde vært skøy å teste.
-
- Belieb
- Mood:
j***a pen, Eyvind. Føler jeg må få meg noe fretta sjæl snart. Ikke lett når man har blitt miljøskadd på Dingwall og Warwick.
-
- Poser
- Mood:
Slakter_Fjes wrote:Ooh, behave!
Warwick Thumb Dirty Blonde LTD:
[bilder bilder]
Hellige...! Denne er rett og slett et syn for Guder, det samme kan sies om den spillemessig også. Prøvde en slik en i Trondheim for et par år siden, er vel noe av det desidert beste jeg har spillt på både når det gjelder spillekomfort og lyd.
Gratulerer så mye med din nye Warwick bass!
-
- Belieber
- Mood:
Ja, f**n, det var Dundrix jeg kjøpte mic av i går! Jeg syntes det var noe kjent med det skjegget. Du har upåklanderlig smak forresten, Tragedy og Death er selvsagt begge kremband.
Valget falt etter litt søking på forumet på en Shure SM58. Jeg kjøpte også et sett Medium Elixir strenger til gitaren min, men etter å ha røket én av dem og satt de andre på feil må jeg vel kjøpe et nytt sett og få folka i sjappa til å sette dem på for meg, haha. Jeg synes også det var også vanskeligere å spille med den tykkelsen, så jeg kommer vel til å velge noen tynnere. Coatingen var digg da.
Valget falt etter litt søking på forumet på en Shure SM58. Jeg kjøpte også et sett Medium Elixir strenger til gitaren min, men etter å ha røket én av dem og satt de andre på feil må jeg vel kjøpe et nytt sett og få folka i sjappa til å sette dem på for meg, haha. Jeg synes også det var også vanskeligere å spille med den tykkelsen, så jeg kommer vel til å velge noen tynnere. Coatingen var digg da.