Grohl er fin han Marken. Sikkert mye fin Nirvana også, bare så j***a boring. Steinalderkjerringene ble dritfete med Grohl da.... ... .... over til jorden.....
Kurt Cobain
Mosher wrote:Grohl er fin han Marken. Sikkert mye fin Nirvana også, bare så j***a boring. Steinalderkjerringene ble dritfete med Grohl da.... ... .... over til jorden.....
Nirvana er søppel. Queens Of the Stone Age har jeg antageligvis ikke hørt.
Tror jeg får leve med å synes Grohl er en bra kar, hvis jeg ikke skal skal sjekke ut litt Foo Fighters for moro skyld.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Marken wrote:Mosher wrote:Grohl er fin han Marken. Sikkert mye fin Nirvana også, bare så j***a boring. Steinalderkjerringene ble dritfete med Grohl da.... ... .... over til jorden.....
Nirvana er søppel. Queens Of the Stone Age har jeg antageligvis ikke hørt.
Tror jeg får leve med å synes Grohl er en bra kar, hvis jeg ikke skal skal sjekke ut litt Foo Fighters for moro skyld.
Tja, tviler på at QOTSA er noe for deg - tviler på at FF også er i din bane men de har i det minste endel bra låter å by på! Selv liker jeg noe av QOTSA også - har til og med sett de live, men FF er det beste bandet av disse 2 synes jeg
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Rocker
- Favourite genre: Heavy Metal
- Mood:
- Has thanked: 2 times
Marken wrote:Nirvana er søppel.
Foo Fighters er neppe noe for deg om du synes Nirvana er søppel. Samme sjanger, men glattere og gladere.
Fra 1995:
Fra 2005:
MikkelRev wrote:Marken wrote:Nirvana er søppel.
Tror jeg får leve med å synes Grohl er en bra kar, hvis jeg ikke skal skal sjekke ut litt Foo Fighters for moro skyld.Foo Fighters er neppe noe for deg om du synes Nirvana er søppel. Samme sjanger, men glattere og gladere.
Fra 1995:
Fra 2005:
Takk. Da har jeg hørt Foo Fighters. Det skal ikke gjenta seg.
Stian wrote:Denne fortjener en revitalisering. Mye "god" diskusjon her.
Pro Kurt:
- Han var delaktig i å avlive puddelrocken.
- Han var en god låtskriver med en h*****e bra timing.
Con Kurt (Ikke å forveksle med King Kurt...)
- Musikken var gjennomgående kjip (med noen hederlige unntak).
- Han hadde dårlig smak i damer.
Står fortsatt for denne, ettersom Affen har valgt å bringe til live (haha) Kurt Cobain-diskusjonen igjen.
Steve Peck wrote:torjo wrote:En masse relativt fornuftige greier som var for langt til at det var noen vits å quote det hele.
Skreiv et innlegg mens du posta istad, så jeg så ikke dette før nå. Medgir gjerne at jeg er historieløs når det gjelder grunge og at jeg kom med en helt subjektiv vinkling. Takker for god informasjon, selv om jeg ikke tror den satte grungen i noe bedre lys musikalsk for min del. Trodde ei stund jeg var for "musikalsk sofistikert" til å like grunge, men nå liker jeg jo Mötley og Poison, så det kan da umulig være tilfellet. Kanskje problemet bare er at jeg har gehøret i orden og at jeg ikke er interessert i å høre inngående på en artists depresjoner? Hvem veit...
Savner Steve Peck. Folk som klarer å ta til seg kunnskap og visdom er joggu mangelvare.
Stian wrote:Stian wrote:Denne fortjener en revitalisering. Mye "god" diskusjon her.
Pro Kurt:
- Han var delaktig i å avlive puddelrocken.
- Han var en god låtskriver med en h*****e bra timing.
Con Kurt (Ikke å forveksle med King Kurt...)
- Musikken var gjennomgående kjip (med noen hederlige unntak).
- Han hadde dårlig smak i damer.
Står fortsatt for denne, ettersom Affen har valgt å bringe til live (haha) Kurt Cobain-diskusjonen igjen.
Ikke noe som å kunne sitere seg selv
Egentlig var det grei oppsumering også, selv om jeg nok er noe mer begeistra for deler av musikken.
-
- Belieb
- Mood:
j****g bra fyr. Ikke noe glatt og kjipt, men et ekte lydbilde og samme med live opptredende. Fyren stod for det han var, og det viste han jo til slutt. Mye mer ekte enn mye av den falske poseringa i dagens rock og metal... Har spilt skivene siden barndommen og de høres like bra ut ennå, hail suicidal maniac!
Evile har gjort en fet cover av Lounge Act, faktisk:
http://www.youtube.com/watch?v=pxcySGxoy3k
...skulle vært 45 år på mandag
:(
DarthVidar wrote:Christine er vel snart middelaldrende og småbarnsmor, så det er vel sjalusi ute og går mot alle damer som ennu ikke har fått nedsig på den ene eller andre måten.
-
- Belieber
- Mood:
master_k wrote:Artig tråd. Forstår fortsatt ikke hvorfor det ble påstått at Kurt ikke kunne stemme gitaren. Gitaren er jo stemt på alle studioutgivelsene. Liveinnspillinger blir selvfølgelig en helt annen matter.
Det finnes jo studioteknikere må vite, men de kunne ikke være med på konsertene
Forever Burn In The Depths Of Hell.
We Are Forever Chosen,
All The Demons In The Wishing Well.
-
- Rocker
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Cobain stemte sin egen gitar under innspilling, i likhet med Hendrix. Derfor de av og til kunne være litt av kammertonen. Live var det vel heller et uttrykk for tiden å være ustemt.