Ble innkalt til et møte i morgen fra kl. 15-16, så da blir det ikke ankomst før i 23-tida.
Til Dovre Faller 2011
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Johnny Tombthrasher wrote:Hvem skal se GC? Håper det i det minste det er en håndfull folk i salen kl. 20:30 i morgen.
Nekromantheon som var første band ut ifjor var også det bandet med flest tilskuere.
Jeg stiller selvfølgelig her!
TheUnborn wrote:Draco Valiant wrote:Det er pol på dombås.
Stengt innen vi ankommer Dombås.
Ta det på Rudshøgda. Åpent til 18:00.
Jeg liker å p**e og sove og le."
"Bang that head that doesn't bang"
-
- Infant
- Mood:
kattpiss wrote:Dirant wrote:Samma kan det være, det er lørdagen som gjelder.
Døh, Maim og Ghoul Cult!
Hvis dere reiser med hege, så tror jeg dere skal sitte på til meg. Jeg liker å ha det stille i bilen, så helst ikke snakk noe.
Notre_Pere wrote:kattpiss wrote:Dirant wrote:Samma kan det være, det er lørdagen som gjelder.
Døh, Maim og Ghoul Cult!
Hvis dere reiser med hege, så tror jeg dere skal sitte på til meg. Jeg liker å ha det stille i bilen, så helst ikke snakk noe.
Hah! Saklig. Ja, det er oss ja. Har du CD-spiller i bilen?
-
- Infant
- Mood:
-
- Infant
- Mood:
-
- Infant
- Mood:
Ah, den kjøreturen ser jeg ikke fram til. Okultista som drikker lettøl som om det var vann, røyker som en skorstein og må ha tissepauser hvert femte minutt, alt akkopagnert av noe italiensk obskur Metal.
MARDVK wrote:Ah, den kjøreturen ser jeg ikke fram til. Okultista som drikker lettøl som om det var vann, røyker som en skorstein og må ha tissepauser hvert femte minutt, alt akkopagnert av noe italiensk obskur Metal.
Tror du må kule ned den tonen der, franchoise. Jeg har sponset deg med kreftpinner i, tja, tre år?
Jeg tar med meg fotballskoene nedover.
kattpiss wrote:Får Hege eller Helle ta seg av. Tenker å begynne drikkinga i bilen selv.
Gidder f**n ikke kjøre hvis dere skal skrike, skråle, skåle og kauke bak i bilen. Det får bli med lett nipping og lavmælt prat.