SlogenBabymeth wrote:Roaldshornet
Friluftslivtråden 3. 0
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
-
- Belieber
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Mer skigåing i fjellet!
Jeg, Steve og to andre kolleger gikk Skullerud-Vangen-Skullerud i går. Universalklister ga OK feste.
Jeg, Steve og to andre kolleger gikk Skullerud-Vangen-Skullerud i går. Universalklister ga OK feste.
Min signatur er elendig.
-
- Rocker
- Mood:
Tre skiturer i år. Er så dyrt å parkere, så da gidder jeg bare hvis været er skikkelig bra. Får prøve å få til en siste tur før våren føkker opp løypene i løpet av neste uke.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?
Diamonds And Røst
Diamonds And Røst
Oppi åsa her må du det, dessverre. Uansett, føkk ski. NÅ er det ti grader og sol. Finner frem sykkelshortsen og tar meg en runde.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?
Diamonds And Røst
Diamonds And Røst
Ikke verst! Årets første tur i morgen for min del, endelig fått på plass nye vadere etter å ha blitt gjennomvåt på de siste fem turene i fjor. Tviler litt på at det blir fisk, men det skal bli digg uansett.
BlueGrot wrote:Kjøft
-
- Rocker
- Mood:
3 uker.. telt? Jobb? Ferie på hytte?
OT: litt i planfasen enda... meeen satser på å mekke tur til Leirungedalen. Dalen er omkranset av 16 topper på over 2000 meter.. så mange muligheter.
Tenker dagstur/er med utgangspunkt fra telt/leirplass! Turen som frister mest: over Rasletind via Leirungekampen og ned til teltplassen i Leirungedalen igjen.
Skal være en nydelig, krevende tur med seks 2000meters topper på rad (kan utvides til syv). Panoramautsikt hele dagen...om værgudene holder seg.
Anbefalt måneder å gå i området er i juli, august, september og oktober..
OT: litt i planfasen enda... meeen satser på å mekke tur til Leirungedalen. Dalen er omkranset av 16 topper på over 2000 meter.. så mange muligheter.
Tenker dagstur/er med utgangspunkt fra telt/leirplass! Turen som frister mest: over Rasletind via Leirungekampen og ned til teltplassen i Leirungedalen igjen.
Skal være en nydelig, krevende tur med seks 2000meters topper på rad (kan utvides til syv). Panoramautsikt hele dagen...om værgudene holder seg.
Anbefalt måneder å gå i området er i juli, august, september og oktober..
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".