Hmmm, interessant spm. Usikker, men ser jo at setningen mangler et "er" på slutten, og siden det er snakk om satanisme så må bokstavene invertere rekkefølgen til "re" [dreisse]. Fornavnet er feilstavet og den manglende "e"-en peker mot "i"-en, og to like oppheves av kamfiltereffekten [dresse]. Dobbel-s-en forsvinner på samme grunnlag, ellers kunne man tro at det var snakk om noe nazi-greier oppi det hele også og det ville jo vært helt sjukt. Og da står jeg igjen med [dree]. Bokstaven "r" har jo en tendens til å dra ting ned i søla (jmf ordet RÆL), så her drar den i d-en til den synker inn under "re" og presser seg opp mellom e-ene med det resulat at den har blitt en "p" [repe]! Og forsvundne bokstaver har en tendens til å etterlate seg gjenferd, så den opprinnelige d-en gjennomstår, om enn litt svakere. Og da kommer jeg f**n meg frem til [drepe]!!!Johnny Bravo wrote:Et spm bare: Er "disse" kodeord for "drepe" i denne sammenheng?VonMünchhausen wrote:Går det an å si at det er helt innafor å disse en som kaller seg uber metal fan , men så vet han ikke hvem ALISTER CROWLEY ?
Hold på hatten for et skarpt øye du har JB.