Se Sympathy for Mr. Vengeance også.Antonzen wrote:On topic;
Oldboy
Lady Vengeance - disse var begge bra, Oldboy klart best av disse, men syns fortsatt Handmaiden er den beste av filmene hans jeg har sett sålangt
Guardians of the galaxy 2 - relativt OK. Bedre enn den første i det minste.
Sist sette film
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Sist sette film
Purity comes when death is all.
IT. Helt grei film, men er et sammensurium av dårlig skuespill, karikerte karakterer, usammenhengende klipping og jump scares. Jeg hadde forventet langt mer. Kan strekke meg til en svak firer, men jeg må innrømme at jeg kjedet meg flere ganger under denne altfor lange filmen.
Den nye? Jeg har bare sett den gamle, som egentlig er en miniserie på to deler. Der likte jeg første halvdel veldig godt, mens andre halvdel var temmelig meh.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?
Diamonds And Røst
Diamonds And Røst
-
- Rocker
- Mood:
Burde glede det, ja. Jeg synes den var hinsides fet, samme gode stemninga som i den første, og en bra story i tillegg til "moderne" produksjon gjør at det blir tusen tomler opp fra meg i alle fall. Kan fort være årets film for min del (med mindre nye Star Wars skulle klare å overgå den).dauinghorn wrote:Fett, gleder meg til å se den selv!
-
- Poser
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Sin City - A Dame to Kill For. --- Helt grei film, men flere mil bak den første, uten at jeg helt vet hvorfor.
-
- Rocker
- Mood:
Sett den nå og er helt enig!drgz wrote:Burde glede det, ja. Jeg synes den var hinsides fet, samme gode stemninga som i den første, og en bra story i tillegg til "moderne" produksjon gjør at det blir tusen tomler opp fra meg i alle fall. Kan fort være årets film for min del (med mindre nye Star Wars skulle klare å overgå den).dauinghorn wrote:Fett, gleder meg til å se den selv!
-
- Rocker
- Mood:
Er forøvrig jævli mange "voksne" mennesker som burde fått et kurs i hvordan man oppfører seg på kino...
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Skriver under på den! En av veldig få vampyrfilmer som er verdt å se.Antonzen wrote:Thirst - nok en vanvittig bra Park-chan Wook film. anbefales!
Purity comes when death is all.