NIDROSIAN BLACK MASS part V
Fortsatt noen kule folk som ser etter billett? En i reisefølget som muligens må droppe det, så da er det vel snakk om å overta (mest mulig) av fly- og bokostnader, samt billetten. Er ikke 100% enda, men virker som at det går den veien.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Magasin4, altså venuen, åpner idag og kjører på med konserter som før. Igår åpnet alt som vanlig i Brussel. Veldig gode nyheter! Trusselnivået er fortsatt på 4 men det ingen virker å vite er at nivået har vært høyt(3) i 1-2 år allerede.
Såfremt ingenting skulle skje i Europa de neste dagene så er dette null stress. Er temmelig avslappa selv, og gleder meg som f**n.
Såfremt ingenting skulle skje i Europa de neste dagene så er dette null stress. Er temmelig avslappa selv, og gleder meg som f**n.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Rocker
- Mood:
Herigud så digg. Gleder meg stort til en skikkelig langhelg i brussel. Skal drikke passe mye, spise godt, hjelpe tafatte trøndere med changover og være middels fet.
-
- Poser
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Skal sitte hjemme, drikke belgisk øl og vente på mobiltelefonopptak av konsertene! Godt å høre at det ordner seg. Kos dere som f**n!
(Gleder meg til Laudata).
(Gleder meg til Laudata).
-
- Rocker
- Mood:
<3 Blir så koselig atte.Okultista wrote:Ap ap ap!Stressminister wrote:Herigud så digg. Gleder meg stort til en skikkelig langhelg i brussel. Skal drikke passe mye, spise godt, hjelpe tafatte trøndere med changover og være middels fet.
-
- Belieber
- Mood:
Brutalt dyrt med flybilletter. 2500 ned og 3000 hjem igjen. 1200 tur/retur Oslo. Når jeg først var i gang booket jeg meg en natt på hotellet nærmest Gardermoen for maksimal komfort avreisedag. 1800 der også. An ending in financial ruin!
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Frister så j****g lite med ny runde flybuss-flyplass-fly etter turen til Canada, men DEATH TO FALSE DEVOTION!
Min signatur er elendig.
-
- Rocker
- Mood:
Vemod var knall, Sortilegia bra som f**n, Akitsa tøft og Bölzer fett som vanlig, forresten.
Feil tråd, men det driter jeg i akkurat nå. Driter i deg. Ønsker deg en dårlig jul og vondt nytt år.
Feil tråd, men det driter jeg i akkurat nå. Driter i deg. Ønsker deg en dårlig jul og vondt nytt år.
Min signatur er elendig.
-
- Rocker
- Mood:
Du kan gjøre oss alle en tjeneste... ikke dra!Johnny Tombthrasher wrote:Vemod var knall, Sortilegia bra som f**n, Akitsa tøft og Bölzer fett som vanlig, forresten.
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
-
- Rocker
- Mood:
Hvor f**n tror du at du skal?! Her skal det hates & surmules...KÚN!drgz wrote:j****g klar nå. Fest fest fest!
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
-
- Rocker
- Mood:
Haha, bra stemning.
Blir noe voident å fly rundt 06:00 i morgen, kjenner jeg. Er j****g spent så det spørs om det blir noe søvn i det hele tatt i kveld/natt. Får være litt forsiktig med alkoholinntaktet første dagen, tenker jeg. Kanskje. Let's go!
Blir noe voident å fly rundt 06:00 i morgen, kjenner jeg. Er j****g spent så det spørs om det blir noe søvn i det hele tatt i kveld/natt. Får være litt forsiktig med alkoholinntaktet første dagen, tenker jeg. Kanskje. Let's go!
Purity comes when death is all.
-
- Poser
- Mood:
Er så j****g lite klar. For et kjør. For et LIV. Skulle hatt en uke til å hente meg inn igjen på. Men det blir nok bra når vi kommer oss igang igjen. Onwards!
-
- Rocker
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Får jeg lov til å kysse rototommene dine?!?Okultista wrote:Ap ap ap!Stressminister wrote:Herigud så digg. Gleder meg stort til en skikkelig langhelg i brussel. Skal drikke passe mye, spise godt, hjelpe tafatte trøndere med changover og være middels fet.
Min signatur er elendig.