Arntor wrote:Tøft!Thefaithlesspriest wrote:
"This Godless Endeavour"
Glimrende cover!
Kryss av datoen 26. juli...
Glede seg....
Jo, den blir fort investert i, den plata der.
It is currently 19 Dec 2024, 18:59
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
32?mosher wrote:Thefaithlesspriest wrote:
"This Godless Endeavour"
Glimrende cover!
Kryss av datoen 26. juli...
Den datoen er lett å huske...
Post by BingoMeister »
Post by BingoMeister »
Jeg også, merkelig men gidder ikke stresse med noe tull...er lettest slik.Welhaven wrote: Dessuten, jeg bare vet med meg selv at jeg kommer til å kjøpe re-mixen av den forrige til fullpris. Irriterende, men Nevermore for Evermore.
Post by Terrorsatan »
leifk wrote:Jeg har faktisk ikke hørt noe fra denne, men tviler meget sterkt på at den overgår "Dead Heart..." Skiva vant soundchecken i mitt tyske favorittblad Heavy, men noen av de jeg vanligvis er på nett med var helt nede på 7 av 12. Vel, vi får se...
Post by Terrorsatan »
leifk wrote:Jeg har faktisk ikke hørt noe fra denne, men tviler meget sterkt på at den overgår "Dead Heart..." Skiva vant soundchecken i mitt tyske favorittblad Heavy, men noen av de jeg vanligvis er på nett med var helt nede på 7 av 12. Vel, vi får se...
AndersMarken wrote:Joda, du vet å glede Marken du!
Dead Heart In a Dead World er suveren. Det samme gjelder In Memory. Resten holder ikke samme klasse, selv om det er brukbart.
Eneste bandene som mekker bedre ballader er Morgana Lefay, Shadow Gallery og Y&T.
Udunpute wrote:Etter i underkant av ti runder kan jeg faktisk konstaterer at skiva ER bandets beste noensinne. Og det sier jo litt.
Post by Terrorsatan »
leifk wrote:He-he. Det var to stk som ga den 7, men den fikk en 12'er også...9,5 i snitt tror jeg.
Terrorsatan wrote:Hehe, samme det. Anmeldelser er som oftest basert på smaker som ikke ligner min uansett, så sånn sett er det vel bare å si sjekk ut skiva og bedøm selv.