Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

What's the big fuzz about Show No Mercy?

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Hvis du måtte velge...

Kill Em' All
41
75%
Show No Mercy
14
25%
 
Total votes: 55
User avatar

Ljosaak
Belieber
Belieber
Posts: 50
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ljosaak »

Show no mercy er den eneste Slayer-skiva jeg liker. Kill'em all har jeg ikke hørt siden jeg syntes det hørtes ut som masete punk. Kanskje jeg liker den også, nå på mine gamle dager.

User avatar

Bratwurst
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 20 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Bratwurst »

Kill Em'All!!

Bang your head against the stage like u never did before!! :twisted:

User avatar

Gaffel
Belieb
Belieb
Posts: 8
Joined: 31 Jan 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Gaffel »

Show No Mercy!


Mastema
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 14 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Mastema »

Kill 'em all!! :axed: :beer:

User avatar

derelict
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by derelict »

inferno wrote:Aggresive Perfektor kom først på en metal massacre samling ja, og så på Haunting the Chapel, digger forøverig den første versjonen..(Og for de som tror at Aggresive Perfektor var med på Show no Mercy vinylen orginalt, tar FEIL!!
Min SNM-vinyl er fra 1983 og inneholder Agressive Perfektor, dog skrevet "Agressive Protector".
Stemte forøvrig Show No Mercy.
Image

User avatar

Stressminister
Rocker
Rocker
Posts: 606
Joined: 28 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stressminister »

euforia wrote:
inferno wrote:Aggresive Perfektor kom først på en metal massacre samling ja, og så på Haunting the Chapel, digger forøverig den første versjonen..(Og for de som tror at Aggresive Perfektor var med på Show no Mercy vinylen orginalt, tar FEIL!!
Min SNM-vinyl er fra 1983 og inneholder Agressive Perfektor, dog skrevet "Agressive Protector".
Stemte forøvrig Show No Mercy.

Hvis det står "Agressive Perfektor" på en gul stripe på forsiden er den IKKE fra 83, min gode mann, det er en re-utgivelse. Jeg er MEGET sikker på at Aggresive Perfektor IKKE har noe å gjøre med Show no Mercy originalt.. Den står heller ikke oppført på Show no Mercy på slayer sia..

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Det er en re-utgivelse, men den er j****g gammel. At den kom samme året, tviler jeg dog på.

User avatar

BingoMeister
Belieber
Belieber
Posts: 55
Joined: 01 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BingoMeister »

Kill 'em all er den beste av dem syns jeg, er den jeg tar oftest frem av de to. Show... glimter jo absolutt til da, men metallica går av med seieren på debuten.
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"

User avatar

Jonas.E
Belieber
Belieber
Posts: 20
Joined: 03 Jun 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jonas.E »

Min stemme går til Kill em all 8) Seek and destroy!!

User avatar

svart_metall_kill_hansy
Infant
Infant
Posts: 2
Joined: 09 Aug 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by svart_metall_kill_hansy »

kill em all!
Den er blant mine topp 15 cd-er! FANTASTISK skive!


Show no mercy er jo å knall da!
Immortal.
JAHHH! IMMORTAL NEMLIG!

HELLVETE!--Necrotisk Sattan Thrash!!!
www.tribute.no
www.mefisto.no

User avatar

derelict
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by derelict »

inferno wrote:Hvis det står "Agressive Perfektor" på en gul stripe på forsiden er den IKKE fra 83, min gode mann, det er en re-utgivelse. Jeg er MEGET sikker på at Aggresive Perfektor IKKE har noe å gjøre med Show no Mercy originalt.. Den står heller ikke oppført på Show no Mercy på slayer sia..
Jeg kan da lese tålig bra, 1983 står det på skiva. Og det står "Protector" i den gule stripa på forsida *pirkepirk*.
Stian wrote:Det er en re-utgivelse, men den er j****g gammel. At den kom samme året, tviler jeg dog på.
Mulig det er en re-utgivelse, men da kom den jaggu samme år.
Slayerized.com skriver: "That the first pressing of Show No Mercy was labeled side 6 and side 66", noe mitt skiveomslag er.
Image
Image

User avatar

cr
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 07 Feb 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by cr »

kill em all selvfølgelig

User avatar

Stressminister
Rocker
Rocker
Posts: 606
Joined: 28 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stressminister »

euforia wrote:
inferno wrote:Hvis det står "Agressive Perfektor" på en gul stripe på forsiden er den IKKE fra 83, min gode mann, det er en re-utgivelse. Jeg er MEGET sikker på at Aggresive Perfektor IKKE har noe å gjøre med Show no Mercy originalt.. Den står heller ikke oppført på Show no Mercy på slayer sia..
Jeg kan da lese tålig bra, 1983 står det på skiva. Og det står "Protector" i den gule stripa på forsida *pirkepirk*.
Stian wrote:Det er en re-utgivelse, men den er j****g gammel. At den kom samme året, tviler jeg dog på.
Mulig det er en re-utgivelse, men da kom den jaggu samme år.
Slayerized.com skriver: "That the first pressing of Show No Mercy was labeled side 6 and side 66", noe mitt skiveomslag er.
Image
Image

Sory men det er nok kødd(lureri hehe..), i og med at det er en PAIN IN THE ASS å finne org. Slayer vinyler(first press, spessielt de fra metal blade(usa)(neseblod har noen selvfølgelig:), men den du har finner man praktisktalt over alt.. Det er nok en re-utgivelse men de skrev sikkert 1983 på skiva fordi det er da den orginale kom.... Let godt så finner du nok et annet årstall der og.. Hadde den vært den orginale hadde det stått på Slayer sia at det var med en extra track.... Det med 6 og 66 kan man godt gjøre igjenn når man trykker opp en skive på ny.....Kan hende det er den org fra Roadrunner(som distrubuerte Metalblade i europa)... Gitaristen min har også den, som han kjøpte på Sound of Noise(der sa de at det er en re-utgivelse).. Men samma det, du har musikken på vinyl, og det er bra :D

User avatar

derelict
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by derelict »

Igjen; Det er mulig det ikke er originalen, det er en Roadrunner-skive og den er presset i Nederland, men 1983 er den fra, ikkenoe annet årstall påtrykket her. Jeg fikk denne til jul i 1987 eller 1988 av min kjære mor, og butikkmannen sa den var original. Men men.

User avatar

Stressminister
Rocker
Rocker
Posts: 606
Joined: 28 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stressminister »

euforia wrote:Igjen; Det er mulig det ikke er originalen, det er en Roadrunner-skive og den er presset i Nederland, men 1983 er den fra, ikkenoe annet årstall påtrykket her. Jeg fikk denne til jul i 1987 eller 1988 av min kjære mor, og butikkmannen sa den var original. Men men.

Ok.. Men samma f**n, det viktigste er jo å ha skiva med fet musikk!! 8)

User avatar

derelict
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by derelict »

inferno wrote:Ok.. Men samma f**n, det viktigste er jo å ha skiva med fet musikk!! 8)
Visst f**n :lol:

User avatar

Aslak
Belieber
Belieber
Posts: 65
Joined: 11 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aslak »

Har den samma som deg Euforia, er nok ikke originalen det desverre. Kjøpte "Hell Awaits" samtidig, det sto "org" på prislappen og siden den er kjøpt på Neseblod regner jeg med at dem har såpass peil på hva som er orrginalt (leiker ikke drammenser) og ikke.

User avatar

lakatapp
Infant
Infant
Posts: 2
Joined: 29 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by lakatapp »

Synes "show no mercy" er helt sinnsykt bra, utrolig mange heftige riff og partier der, det samme er vel egentlig med "kill em all", så jeg vet ikke helt. Tror det blir Slayer såvidt foran.


Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

Show no mercy

User avatar

Lugubriel
Rocker
Rocker
Posts: 642
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lugubriel »

Har hørt mest på Kill'em All opp i gjennom, men siden Metallica har blitt så lamme og Slayer fortsatt sparker ræv, stemmer jeg nok Show No Mercy ja. Noen av riffene på skiva er jo dessuten direkte "onde" rock'n roll riff. Evil Has No Boundaries, Black Magic, Antichrist, i det hele tatt. Noe fyll men ingenting som ødelegger.
Image

Locked Previous topicNext topic