Lynchomaniac wrote:Nei, som sagt det stopper med de jeg har sagt + muligens Misfits og Siouxsie and the Banshees og
JÞss, du er ikke sÄ dum likevel, jo?!!
It is currently 22 Dec 2024, 21:50
De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine
Post by DummeBirger »
Lynchomaniac wrote:Nei, som sagt det stopper med de jeg har sagt + muligens Misfits og Siouxsie and the Banshees og
Post by DummeBirger »
Post by Lynchomaniac »
DummeBirger wrote:Lynchomaniac wrote:Nei, som sagt det stopper med de jeg har sagt + muligens Misfits og Siouxsie and the Banshees og
Post by DummeBirger »
Lynchomaniac wrote:DummeBirger wrote:Lynchomaniac wrote:Nei, som sagt det stopper med de jeg har sagt + muligens Misfits og Siouxsie and the Banshees og
Hv har jeg gjort for Ă„ fortjene dette
DummeBirger wrote:Lynchomaniac wrote:DummeBirger wrote:Lynchomaniac wrote:Nei, som sagt det stopper med de jeg har sagt + muligens Misfits og Siouxsie and the Banshees og
Hv har jeg gjort for Ă„ fortjene dette
Siouxsie and the Banshees er seriĂžst et av de tĂžffeste "Punk/New wave" bandene jeg vet om:
LĂ„ter som Israel, Dear Prudence, Happy House, Hong Kong Garden, Christine, Spellbound og Arabian Nights, er et must!
Post by DummeBirger »
smeghead wrote:cover av hardrocklÄta til Beatles?
Post by DummeBirger »
smeghead wrote:DummeBirger wrote:smeghead wrote:cover av hardrocklÄta til Beatles?
Punkrock lÄta til Beatles, om jeg mÄ be!
ah, stemmer.
Beatles -verdens fĂžrste punkband.
DummeBirger wrote:Ramones i smÄ doser er fett nok, og ikke minst ustyrtelig morsomt, sÊrlig pga tekstene:
Post by DummeBirger »
thorel wrote:DummeBirger wrote:Ramones i smÄ doser er fett nok, og ikke minst ustyrtelig morsomt, sÊrlig pga tekstene:
I don't wanna walk around with you
So why you wanna walk around with me?
DummeBirger wrote:thorel wrote:DummeBirger wrote:Ramones i smÄ doser er fett nok, og ikke minst ustyrtelig morsomt, sÊrlig pga tekstene:
So why you wanna walk around with me?
HAHA!
Alle lÄtene deres har jo tekster med en slik oppbygning!
"We're a happy family" er ogsÄ strÄlende;
We're a happy family
We're a happy family
We're a happy family
Me mom and daddy.
Siting here in Queens
Eating refried beans
We're in all the magazines
Gulpin' down thorazines.
We ain't got no friends
Our troubles never end
No Christmas cards to send
Daddy likes men.
Daddy's telling lies
Baby's eating flies
Mommy's on pills
Baby's got the chills.
I'm friends with the President
I'm friends with the Pope
We're all making a fortune
Selling Daddy's dope.
Som snytt ut av nesa miNavigator wrote:Meget bra band, men har ikke akkurat hĂžrt hele katalogen dems.
Jeg har veldig sansen for slike 70/80 talls Punkband, men nyere Punk (Green Day, Blink 182 osv) er en skam for musikken!
Post by DummeBirger »
Affen wrote:FĂ„r Raw dvd'en snart. Noen som har sett den? Bra? Over 5 timer spilletid!!! Og End of the Century dukuen er jo genial...
DummeBirger wrote:Affen wrote:FĂ„r Raw dvd'en snart. Noen som har sett den? Bra? Over 5 timer spilletid!!! Og End of the Century dukuen er jo genial...
Har ikke sett den.
5 timer med Ramones, blir nok uansett en smule overdose for min del...!
Post by DummeBirger »
Affen wrote:DummeBirger wrote:Affen wrote:FĂ„r Raw dvd'en snart. Noen som har sett den? Bra? Over 5 timer spilletid!!! Og End of the Century dukuen er jo genial...
Har ikke sett den.
5 timer med Ramones, blir nok uansett en smule overdose for min del...!
Men 45 min Space Truckin' gÄr greit? Du er rar...