Beste Kreator skive
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Satt og hørte på "Pleasure to Kill", men MÅTTE plutselig sette på "Live Kreation"! Og jeg som ikke er særlig interessert i liveplater...beste live på 2000-tallet!
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
1.Extreme Aggression
2.Coma of Souls
3.Violent Revolution
4.Terrible Certainty
5.Pleasure to Kill
6.Enemy of God
7.Endorama
8.Endless Pain
9.Renewal
10.Cause for Conflict
Outcast er den eneste jeg mangler, men håper den er bedre enn Cause...
Ellers må Out of the Darkness & Live Creation og belønnes som gode utgivelser...
2.Coma of Souls
3.Violent Revolution
4.Terrible Certainty
5.Pleasure to Kill
6.Enemy of God
7.Endorama
8.Endless Pain
9.Renewal
10.Cause for Conflict
Outcast er den eneste jeg mangler, men håper den er bedre enn Cause...
Ellers må Out of the Darkness & Live Creation og belønnes som gode utgivelser...
Jeg syns det er rart at folk setter "Extreme Agression" over "Terrible Certainty". Begge skivene er noe av det beste thrashen har produsert, men "Terrible Certainty" er klart sløyere enn "Extreme Agression".
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death
-
- Belieber
- Mood:
Endless Pain!!!!
Hvaslags folk er det egentlig som stemmer Endorama på en slik poll??!!1
HUR, DEH ANTZIK KOHNTARKOSZ KREUHN KOHRMAHN STOHT WURDAH MELEKAAHM
UZ, DEH ORKBAHNN KREUHN KOHRMAHN
ZËBËHN STRAIN DE GEUSTAAH WORTSIS, DA REUS STOAH
-
- Belieber
- Mood:
Fettern_til_Jesus wrote:Endless Pain!!!!
Endorama er ikke den beste til Kreator, men heller ikke den værste. Undervurdert skive, som inneholder en del perler...
-
- Belieber
- Mood:
Affen wrote:Fettern_til_Jesus wrote:Endless Pain!!!!
Endorama er ikke den beste til Kreator, men heller ikke den værste. Undervurdert skive, som inneholder en del perler...
Deg om det. Selv synes jeg hele skiva stinker hestemøkk.
HUR, DEH ANTZIK KOHNTARKOSZ KREUHN KOHRMAHN STOHT WURDAH MELEKAAHM
Jeg har bare hørt Pleasure to Kill. Kul plate, men litt lang.
Sigurd: Håper allikevel selvsagt heller på at Chelsea tar the quadruple, at hele Norge får byllepest, at verden går under i atomkrig og at jeg spises opp av en mengde rabiesbefengte rotter enn at Liverpool vinner serien.
Digga Extreme veldig for 16 år siden og den sitter veldig bra fortsatt. Får vel sjekke ut Pleasure, og, etterhvert, da statistikken her sier sitt. Intrykket var i min krets at Kreator bare hadde en bra skive, nemlig Extreme, og dermed gikk de andre skivene før den tid litt i glemmeboka. Har hørt litt på det de har gitt ut i etterkant, uten at det har gitt meg så mye, men for all del. Kreator for min del er Extreme. Liker riffa. Vet noen hvor det ble av han andre gitaristen på den skiva? Mistenker litt at han lagde mange låter der (sikkert feil), men siden det meste jeg har hørt etter den skiva har sugd, så har jeg mine mistanker, som sagt.
ass2mouth wrote:Digga Extreme veldig for 16 år siden og den sitter veldig bra fortsatt. Får vel sjekke ut Pleasure, og, etterhvert, da statistikken her sier sitt. Intrykket var i min krets at Kreator bare hadde en bra skive, nemlig Extreme, og dermed gikk de andre skivene før den tid litt i glemmeboka. Har hørt litt på det de har gitt ut i etterkant, uten at det har gitt meg så mye, men for all del. Kreator for min del er Extreme. Liker riffa. Vet noen hvor det ble av han andre gitaristen på den skiva? Mistenker litt at han lagde mange låter der (sikkert feil), men siden det meste jeg har hørt etter den skiva har sugd, så har jeg mine mistanker, som sagt.
Ifølge et gammelt intervju med Mille Petrozza har Tritze kun spilt gitar på introen til "Behind the mirror" såvidt jeg husker.
Non-rising body from the grave showing new reality