Lenge siden jeg har hørt noe særlig på Gehenna. Stemmer Malice
Beste Gehenna
Jeg oppdaget Gehenna så sent som i går, og nå kicker jeg hardt på First Spell. Veldig stemningsfulle saker som passet smaken min utrolig godt, og jeg digger at det er så laidback og spooky. Har de flere skiver i samme gaten? Sumolove anbefaler Second Spell, så det blir vel til at jeg handler begge to så snart jeg har litt penger til overs.
Finnes det noen andre black metal-band som kombinerer det med orgel/orgel-lyd? Blandingen på spesielt "The Shivering Voice of the Ghost" er jo helt magisk.
-
Topic author - Beli
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Har vel de 4 første i pollen. Bare first spell som jeg hører på. Fet liten sak det, når man vil ha noe litt roligere.
Jeg fikk nettopp en bekreftelse fra amazon.co.uk at det siste eksemplaret de hadde inne av "Seen Through the Veils of Darkness" har blitt sendt til min adresse. Det å sitte og hunte ned Cacophonous-utgivelser er noe j***a herk, så jeg var ganske heldig i og med at den ikke kostet meg mer enn 100-lappen. Har ikke hørt en tone av skiva, men jeg bare vet at jeg kommer til å like den.
Anders S wrote:Jeg fikk nettopp en bekreftelse fra amazon.co.uk at det siste eksemplaret de hadde inne av "Seen Through the Veils of Darkness" har blitt sendt til min adresse. Det å sitte og hunte ned Cacophonous-utgivelser er noe j***a herk, så jeg var ganske heldig i og med at den ikke kostet meg mer enn 100-lappen. Har ikke hørt en tone av skiva, men jeg bare vet at jeg kommer til å like den.
Jeg har snurret den snart 10 ganger de siste dagene. Herlig 90-tallsstemning og fete riff. Hittil ligger den på 4,5/6.