Ignore funksjon
Stian wrote:Om man ikke kunne fjerne brukeren helt, ville jeg trykt på "un-ignore" 11 av 10 ganger.
Stemmer muligens for, men jeg ender opp som Stian sier her dersom ikke hele posten forsvinner tror jeg. Men jeg syns også folk bør kun quote siste posten de svarer på i stedet for en tosiders "diskusjon" for hver post i diskusjonen.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.
kiwi wrote:SisterValerie wrote:
Dessuten hadde alle ignorert meg. Det hadde ikke vært så gøy
Jeg føler meg ignorert allerede, dette takler jeg ikke og skal sette en stopper for det!
Vi kan da ikke ignorere ditt blide åsyn, kjære Kiwi
-
- Embryo
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Å ignorere noen fordi de er uenig med meg kunne ikke falt meg inn, da er det jo ingen diskusjon lenger, kun enetale. Da kunne jeg like så godt satt meg til og snakket med liksomkompisen min i stedet for å surfe innom Scream-forumet, han er da i det minste enig med meg.
"I feel no responsibility for that, it's their mothers' fault, not mine."
- Mike Patton when cited as a forefather of Korn and Limp Bizkit.
- Mike Patton when cited as a forefather of Korn and Limp Bizkit.
-
- Belieber
- Mood:
imot. Skal du absolutt ignorere nokon, så gjer du det enkelt og greit ved å scrolle forbi posten.
-
- Belieber
- Mood:
kunne ikke fått sagt det bedre sjøl, synes det virker mot sin hensikt og bruke tid og krefter på og ignorere en person ved og trykke på knapper og vil ikke se hva som står men posten kommer opp og man blir irritert av det. det enkleste med og ignorere, ligger vel i ordet selv, ignorer brukeren selv, scroll forbi, drit i hva han*/hun skriver og lev livet som vanlig..MacGyver wrote:imot. Skal du absolutt ignorere nokon, så gjer du det enkelt og greit ved å scrolle forbi posten.
detta føler jeg blir på samme måte som nåt rapperen synger til publikim.. throw your hands in the air!!! like you just dont care!!!! ville ikke det beste da og la vær og reise armen i det heletatt hvis det skal se ut som om du ikke bryr deg???
Framföralt har ni båda bobil och bläkksprut...
Jess.SisterValerie wrote: Jeg bruker å hoppe over alle folks poster som jeg vet jeg ikke er interessert i å lese.
Innebygget ignore-funksjon. Funker like greit hver gang.
Og dersom jeg skulle blitt ignorert, så ville det plaget meg at jeg ikke fikk noen ord i saken til kanskje akkurat DEN personen, fordi vedkommende hadde ignorert meg.
NEI til ignorerings-knapp!
europhiend wrote:detta føler jeg blir på samme måte som nåt rapperen synger til publikim.. throw your hands in the air!!! like you just dont care!!!! ville ikke det beste da og la vær og reise armen i det heletatt hvis det skal se ut som om du ikke bryr deg???
Hihi! Det er en interessant problemstilling du tar opp her, europhiend.
send them to sleep
Det beste er å ikkje kjøpe billett til den j***a rapkonserten.europhiend wrote:detta føler jeg blir på samme måte som nåt rapperen synger til publikim.. throw your hands in the air!!! like you just dont care!!!! ville ikke det beste da og la vær og reise armen i det heletatt hvis det skal se ut som om du ikke bryr deg???
For eit liv
-
- Belieber
- Mood:
blir og litt på samme måte som når Cypress Hill synger: Throw your set in the air, da ser man ut til å gi f**n i stereoanlegget sitt om du bare hiver det opp i luften
Det er da viktig å hive det på en slik måte at man tydelig gir blanke, fremfor å hive det presist opp i luften slik at man har mulighet til å fange det igjen
Det er da viktig å hive det på en slik måte at man tydelig gir blanke, fremfor å hive det presist opp i luften slik at man har mulighet til å fange det igjen
Framföralt har ni båda bobil och bläkksprut...
-
- Belieber
- Mood:
europhiend wrote:detta føler jeg blir på samme måte som nåt rapperen synger til publikim.. throw your hands in the air!!! like you just dont care!!!! ville ikke det beste da og la vær og reise armen i det heletatt hvis det skal se ut som om du ikke bryr deg???
Har alltid tolka den som "Kast hendene i været og drit i hvor dumt det eventuellt måtte se ut."
Nei til ignore funksjonen. Synes folk skal bli nødt til å fysisk ignorere postene mine selv, uten jukseknapper