Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Ted Nugent

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Hva er favorittskiva di med The Nuge?

Ted Nugent - 1975
7
30%
Free-For-All - 1976
1
4%
Cat Scratch Fever - 1977
10
43%
Weekend Warrior - 1978
0
No votes
State Of Shock - 1979
0
No votes
Scream Dream - 1980
0
No votes
Intensities In 10 Cities - 1981
1
4%
Nugent - 1982
2
9%
Penetrator - 1984
1
4%
Little Miss Dangerous - 1986
0
No votes
If You Can't Lick 'Em ... Lick 'Em - 1988
0
No votes
Spirit Of The Wild - 1995
1
4%
Craveman - 2002
0
No votes
Love Grenade - 2007
0
No votes

Total votes: 23

Thunderbear
Belieber
Belieber
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Thunderbear »

Stian wrote:Bonusmateriale på dvden er kanskje da han pisser på grava til Phil Lynnott?

Jøss, DET utsagnet hadde du fått med deg?! 8O

(Imponert her)

Stian
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Stian »

Keep your friends close, but your enemies closer.

BruunoRamone
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BruunoRamone »

Pompel wrote:Har NRA bare 4 millioner medlemmer? Lættis! Tydeligvis ikke så all-american som de skal ha det til, m.a.o. Anyhoo.. Debuten t.o.m Scream Dream er knæsje plater, karen kan spille, det skal han ha. Og Double Live Gonzo er en av tidenes liveplater. Men efter Scream Dream kunne han jaggu ha lagt gitaren på hylla. Hadde Penetrator en gang i tiden, ikke akkurat på nivå med Cat Scratch Fever, for å si det mildt! Stick to hunting and shut up, Nuge! Og seriøst, pisset han på graven til Phil Lynott? Fy f**n..

Voksent gjort. Rein misunnelse fordi han aldri når Lynnot til anklene en gang, vil jeg tro. Sikkert tungt for ham siden Lynnot var svart.

Lynchomaniac
Poser
Poser
Mood:

Post by Lynchomaniac »

BruunoRamone wrote:
Pompel wrote:Har NRA bare 4 millioner medlemmer? Lættis! Tydeligvis ikke så all-american som de skal ha det til, m.a.o. Anyhoo.. Debuten t.o.m Scream Dream er knæsje plater, karen kan spille, det skal han ha. Og Double Live Gonzo er en av tidenes liveplater. Men efter Scream Dream kunne han jaggu ha lagt gitaren på hylla. Hadde Penetrator en gang i tiden, ikke akkurat på nivå med Cat Scratch Fever, for å si det mildt! Stick to hunting and shut up, Nuge! Og seriøst, pisset han på graven til Phil Lynott? Fy f**n..

Voksent gjort. Rein misunnelse fordi han aldri når Lynnot til anklene en gang, vil jeg tro. Sikkert tungt for ham siden Lynnot var svart.

Tror kanskje du har mye rett i det ja :roll:
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!

Being a Klopp-timist YNWA <3

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

BruunoRamone wrote:

Var ikke dette en metafor? Har ikke lest noen plass at han faktisk gjorde det. Tror JonathanSaxx brukte det som metafor fordi Nugent hadde uttalt seg negativt om Lynotts livsførsel og at han kasta bort talentet på dop...?
Image

BruunoRamone
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BruunoRamone »

Får håpe det. Så lavt kan vel ikke engang han synke.

Stian
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Stian »

Var vel jeg som tok det opp. Han har nok bare sagt det, ikke gjort det.

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Stian wrote:Var vel jeg som tok det opp. Han har nok bare sagt det, ikke gjort det.

Stemmer. Googla det litt nå, han har snakka nedsettende om Lynott pga dopmisbruket hans. Og det må da ærlig talt være lov. Syns sjøl det er idiotisk at folk som Lynott m.fl. holdet på som de gjorde. Men de kan jo lage god musikk selv om de er idioter, og Nugent er vist nok stor fan av musikken til Thin Lizzy.

Og ja, før noen kommenterer at jeg er Motörhead fan, jeg syns Lemmy har en idiotisk livsførsel, selv om jeg digger musikken han lager.
Image

BruunoRamone
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BruunoRamone »

Greit nok det, men tror du virkelig at Nugent har vært eller er så avholdende selv da?

Thunderbear
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Thunderbear »

Stian wrote:Var vel jeg som tok det opp. Han har nok bare sagt det, ikke gjort det.

Tror han uttalte dette første gang til Karrang!;

Rett etter at Lynott døde, hadde de en minneartikkel om ham, der flere "store", samtidige rockere kunne få uttrykke sin kondolanse.

And then came the Nuge... :roll:

Affen; Greit nok å ta avstand fra dop, men er det i en minnetråd for en avdød person en gjør dette? Gjennom å "p**s on his grave"?!

Har sagt det før og gjentar det gjerne;

Dop er drit, men hvis jeg skulle la dette synspunktet moralisere mine musikalske preferanser, kunne jeg antageligvis kaste store deler av platesamlinga mi. Det vil jeg tro gjelder de fleste her.

Lynchomaniac
Poser
Poser
Mood:

Post by Lynchomaniac »

Som om verden trengte enda en bekreftelse .... men vi får'n alikevel;

Blabbermouth.net wrote: TED NUGENT Fires Up New Song 'I Am The NRA' - May 29, 2008

Trengte bare å se overskrifta for å si det sånn....... :disgusted:

Stian
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Stian »

Høres ut som ei Boney M låt.

Thunderbear
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Thunderbear »

Lynchomaniac wrote:Som om verden trengte enda en bekreftelse .... men vi får'n alikevel;

Blabbermouth.net wrote: TED NUGENT Fires Up New Song 'I Am The NRA' - May 29, 2008

Begynner å ligne mer og mer på Gene Simmons;

Det ligger mye penger for en amerikansk has been, i å smiske seg innpå de rette kundesegmentene (les: ekstreme, ytterliggående, reaksjonære, trigger-happy, redneck-tullinger i USA), ved å lage den type "populære" titler.

Vedder på at musikken er helt håpløs, men Charlton Heston would be proud.

Ikke bare en komplett idiot, men i tillegg nå også ei h**e altså.

Stian
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Stian »

En av få ganger jeg bifaller Thunderbears innlegg fullt ut.

BruunoRamone
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BruunoRamone »

Thunderbear wrote:
Lynchomaniac wrote:Som om verden trengte enda en bekreftelse .... men vi får'n alikevel;

Begynner å ligne mer og mer på Gene Simmons;

Det ligger mye penger for en amerikansk has been, i å smiske seg innpå de rette kundesegmentene (les: ekstreme, ytterliggående, reaksjonære, trigger-happy, redneck-tullinger i USA), ved å lage den type "populære" titler.

Vedder på at musikken er helt håpløs, men Charlton Heston would be proud.

Ikke bare en komplett idiot, men i tillegg nå også ei h**e altså.

Tenkte faktisk det samme. Han klamrer seg fast til en liten kjerne med tullinger som dyrker han for hans meninger og ikke musikken.

Thunderbear
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Thunderbear »

Stian wrote:En av få ganger jeg bifaller Thunderbears innlegg fullt ut.

High five! :D

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Posta dette for ei uke siden, Lyncho:
Ted Nugent Newsletter wrote:WHO IS THE NRA?
Ted is, and so are 4 million other Americans! This past weekend the guitar legend signed books, autographed merchandise hosted a session entitled 'United We Stand' at the 137th annual NRA meeting. Hosted in Louisville at the Kentucky Exposition Center, participants were treated to Ted's debut of the track "I Am The NRA".

This track is available for download at the TedNugent.com Store. To hear a sample of this mega catchy celebratory tune visit the Rock N Roll side of TedNugent.com.

Velkommen etter 8)
Image

Thunderbear
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Thunderbear »

Affen wrote:Har du forresten prøvd å sette deg litt inn i hva Ted Nugent faktisk står for, og ikke bare klamre deg til fordomsfulle klisjéer? Foreslår at du leser litt her før du lirer av deg mer tull - http://www.tednugent.com/

Var der nå.

Skal jeg "Skip to Rock'n'Roll"
eller "Skip to Hunting" for å lese hva han står for?

As a veteran of Desert Storm, I want to thank you for the Great show in Rockford. The tribute to the military made me so proud to have served my country. Your dedication to my Brothers and Sisters protecting right now is incredible, again THANK YOU so much for your support of the our MILITARY we need more true Americans like you.

Fant ingenting noen av stedene, så jeg gikk til YouTube istedet.

Der fant man fort ut hvilke verdier han står for. Bokstavelig talt.

http://www.youtube.com/watch?v=XOq84IYR ... re=related

Lynchomaniac
Poser
Poser
Mood:

Post by Lynchomaniac »

Affen wrote:

Posta dette for ei uke siden, Lyncho:
Ted Nugent Newsletter wrote:WHO IS THE NRA?
Ted is, and so are 4 million other Americans! This past weekend the guitar legend signed books, autographed merchandise hosted a session entitled 'United We Stand' at the 137th annual NRA meeting. Hosted in Louisville at the Kentucky Exposition Center, participants were treated to Ted's debut of the track "I Am The NRA".

This track is available for download at the TedNugent.com Store. To hear a sample of this mega catchy celebratory tune visit the Rock N Roll side of TedNugent.com.

Velkommen etter 8)

Haha, skal ikke påstå at jeg leser denne tråden med omhu - men når det er sagt så skimma jeg Blabbermouth i går og der ramla jeg over det - kanskje ikke så relevant musikalsk, men jeg benekter ikke at fyren har bra musikk på samvittigheten. Men samvittigheta forøvrig for fyren bør være ganske svart! For makan til selvforherlignede, oppblåst, uvitende og nedrig fyr - kanskje med unntak av Gene Simmons, skal du lete lenge etter hans like i musikkbransjen, for ikke å si enhver bransje! Dette var for meg bare nok en spiker i kista på mitt syn på Ted Nugent som menneske - altså da ikke musiker. Stygt er det alikevel når han drar sin egen "fortreffelighet" inn som tekster i sin musikk! Men det er klart at slik e ytringer gjør at ikke akkurat respekten min (og jeg antar mange med meg!) for Ted Nugent som hverken menneske, eller utøvende artist med bakgrunn i tekster av dette kaliber har noen mulighet til å bli respektert

Han drar sikkert ekstra "fans" på det også - i likhet med alle de han med sånne stunt skyver ifra seg andre deler av potensielle fans. Det kanb ikke sees på som noe annet enn en "populist-provokasjon"! Ikke tror jeg det er en gimmick heller, men det gjør det bare vondt værre...

I så måte er det beste jeg kan si om mr. Nugent er at han er ærlig i hvertfall - uansett om jeg hater det han står for!
Med all respekt for deg å melde kompis, så synes jeg fyren er et rasshøl, og det må jeg ha lov til, right?!? Det til tross for at han har gjort noe bra musikk, og at han har spilt med en bunch gode og velrespekterte musikere - som i denne sammenheng må sees på som særdeles underordnet.... :roll:

Rector
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Rector »

Liker ikke Nugent særlig pga uttalelsene hans. Jeg tenkte også sånn som typer som han før i tiden da jorda var flat, at man bare kan ta selv å forsyne seg fritt uten butikker liksom. Men om alle oppfører seg sånn i dag så går vi litt raskere til h*****e enn t.o.m. jeg har drømmer om... Butikken har jo allerede kalkulert mat til deg i hyllene så lite vits å leke huleboer anno 2008 egentlig.

Locked Previous topicNext topic