Amon Amarth
Har kun hørt Fate of Norns og Oden. Og må si at Fate synes jeg var bra, men Oden var etter 5 gjennomhøringer fremdeles kjedelig. Vet ikke hvorfor, jeg bare likte den ikke. Men kanskje jeg bør sjekke ut noe av det eldre materiale.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Guardians Of Asgard fra den nye skiva må være en av bandets beste låter noensinne. De to nye låtene på my space-sida er nok til å slå fast at albumet knuser alle de tidligere skivene med unntak av Versus the World. With Oden On Our Side vil forhåpentligvis for evig og alltid bli stående som bandets desiderte lavmål.
http://www.myspace.com/amonamarth
http://www.myspace.com/amonamarth
Ettersom jeg syns With Oden... er bandets desidert beste til nå, vet jeg ikke helt i hvilken retning jeg skal tolke Markens skussmål.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Poser
- Mood:
Aldri vært noe fan av bandet. Kjøpte Once Sent... skiva når den kom ut, men den satt aldri som den skulle. Men må si de låtene på myspace trigget sansene mine. Dette høres jævelig fett ut! Fete riff og barsk vokal!
Etter tre runder kan jeg slå fast at nye skiva er en del bedre enn Fate Of Norns og With Oden On Our Side, men likevel et stykke igjen til Versus the World-nivå. d***n døtte for en heftig trommelyd det er på sistnevnte forresten.
-
- Belieb
- Mood:
Har nesten alle Amon Amarths utgivelser, og Versus The World er en soleklar vinne
Er det mulig?
-
- Belieber
- Mood:
Hadde demoen på opptakskassett husker jeg. Var faktisk ganske fengende da. Ikke falt noe for det jeg har hørt i senere tid.....
Spilte gjennom flere av skivene i helgen, og det viste seg at With Oden On Our Side var bedre enn jeg mente den var, mens Fate Of Norns var svakere. Dermed blir Fate Of Norns bunnivå av skivene f.o.m. Versus the World. Skivene før VtW er ikke mye å skryte av.
Hørte ei låt fra nyskiva på siste Sweden Rock-sampleren, var veldig catchy. Aldri helt kicka på bandet, litt smådaffe saker, men dersom resten av albumet står i stil med den låta bør det jo bli innkjøp. Husker itte hva den heter, men.
-
- Belieber
- Mood:
Helt greit band,men tittelkuttet fra nye skiva (eneste jeg har hørt fra den) fenger ihvertfall skikkelig.
Spør heller om hvilken låt. for da er valget selvfølgelig Thousand Years of Oppression. Når det er sagt synes jeg for så vidt Versus the World er den beste platen også, men etter min smak blir de litt kjedelige i lengden, i alle fall over flere plater.
Amon Amarth - Thousand Years of Oppression
Amon Amarth - Thousand Years of Oppression
d***n, denne tar opp kampen med Versus the World. Første halvdel satt med en gang, mens andre halvdel har vokst enormt de siste rundene. For øyeblikket er Free Will Sacrifice nummer én. h*****e så heftig riffing det er på den låta.
Knallskive!
Knallskive!
Tattered Banners And Bloody Flags!
Fy steike for ei låt og for ei skive. Syns den virka litt daff i starten, men når en virkelig skrur opp volumet er det vanvittig fett, som vanlig egentlig. Nærmer seg pallplass for tidenes beste band dette her.
Fy steike for ei låt og for ei skive. Syns den virka litt daff i starten, men når en virkelig skrur opp volumet er det vanvittig fett, som vanlig egentlig. Nærmer seg pallplass for tidenes beste band dette her.
I never looked around, never second-guessed
-
- Belieber
- Mood:
Synes nyskiva hørtes ganske tam og kjedelig ut, men får vel gi den en runde eller to for å se om det er noen god grunn til folkets begeistring...
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.