Hadde vÊrt veldig stas pÄ Lillehammer! Det har stort sett vÊrt sommer/hÞst de har villet spille ogsÄ, sÄ det passer bra.
Tokyo Blade - nÄ med gal manns rabling
Har aldri hatt interesse av Tokyo Blade fĂžr den nye skiva, og visste derfor heller ikke noe om medlemmene, bortsett fra Andy Boulton.
Fant derfor fÞrst nÄ ut at vokalisten fra debuten er den samme som sang pÄ 31 Days med Shogun. Det var en aldri sÄ liten favoritt i gamledager. Den sto pÄ fÞrsteplass pÄ Þnskelista som jeg sendte med sÞster'n da hun skulle pÄ sprÄkreise i England.
Ikke nok med det!
Vokalisten fra skive nummer 2 og 3 er jo ingen ringere enn Vic Wright! Samme kar'n som synger pÄ en annen gammel favoritt, nemlig Johnny Crash-debuten. VÊla er neggu ikke stor!
Dette var kanskje ikke sÄpass til nyheter at jeg sporenstreks mÄtte ringe og fortelle det til kona, men nok til at jeg smilte fornÞyd for meg selv der jeg satt.
Den nye skiva var ganske skrall, og nyinnspillinga av "Night" var jo til Ä kaste opp av! Herregud, Marken.. Dette mÄ vi ta opp nÊrmere i Becksteiner Rebenhof, med eller uten hÄndgemeng.
Goatfog wrote:Den nye skiva var ganske skrall, og nyinnspillinga av "Night" var jo til Ä kaste opp av! Herregud, Marken.. Dette mÄ vi ta opp nÊrmere i Becksteiner Rebenhof, med eller uten hÄndgemeng.
Haha, den er god. Neida, du er nok ikke alene om Ä ikke like denne skiva. Har sjekka litt rundt pÄ nett, og det virker Ä vÊre omtrent 60/40 nÄr det gjelder positiv og middelmÄdig/dÄrlig respons.
Her i heimen er den, sammen med Havok, pÄ topp 2 over Ärets utgivelser, og slik blir det nok vÊrende fram til Wolf slipper den nye skiva si.
NÄ er ogsÄ Night Of the Blade bestilt, sÄ snart finner jeg ut om de to fÞrste er i nÊrheten av Thousand Men Strong.
Lurer ogsÄ pÄ Ä bestille tredjeskiva, Blackhearts & Jaded Spades, ettersom Vic Wright synger pÄ den ogsÄ. Leser at den er mere kommers, men det trenger jo ikke vÊre negativt. Bra skive? Noen som har peiling?
Night of The Blade-nyinnspillinga var virkelig fĂŠl. Originalen er jo hundre ganger bedre.
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
MĂ„tte sjekke original-versjonen en gang til ettersom jeg har en helt annen mening enn dere andre, og jeg synes fortsatt nyversjonen er bedre.
Shoutinga i pre-choruset er bedre pÄ originalen, ellers er den nye bedre.
NÄ har jeg ikke noe forhold til lÄta fra fÞr, sÄ det kan vÊre én Ärsak. Vic Wright synger brukbart, men han er uansett ingen Nicolaj Ruhnow.
Jaja, liksom ikke det helt store diskusjonstemaet ettersom 6-7 av lÄtene pÄ Thousand Men Strong er bedre enn begge versjonene av Night Of the Blade.
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Marken wrote:Har aldri hatt interesse av Tokyo Blade fĂžr den nye skiva, og visste derfor heller ikke noe om medlemmene, bortsett fra Andy Boulton.
Fant derfor fÞrst nÄ ut at vokalisten fra debuten er den samme som sang pÄ 31 Days med Shogun. Det var en aldri sÄ liten favoritt i gamledager. Den sto pÄ fÞrsteplass pÄ Þnskelista som jeg sendte med sÞster'n da hun skulle pÄ sprÄkreise i England.
Ikke nok med det!
Vokalisten fra skive nummer 2 og 3 er jo ingen ringere enn Vic Wright! Samme kar'n som synger pÄ en annen gammel favoritt, nemlig Johnny Crash-debuten. VÊla er neggu ikke stor!
Dette var kanskje ikke sÄpass til nyheter at jeg sporenstreks mÄtte ringe og fortelle det til kona, men nok til at jeg smilte fornÞyd for meg selv der jeg satt.
He he...har faktisk lurt pÄ om du viste om disse koblingene, men det gjorde du altsÄ ikke fÞr nÄ. Ikke noe problem da, men man kunne jo snudd litt pÄ innlegget ditt for Ä gjÞre det mer artig.
Det blir da altsÄ som fÞlger:
Har aldri hatt interesse av Paul DiAnno fĂžr den nye skiva, og visste derfor heller ikke noe om han.
Fant derfor fÞrst nÄ ut at vokalisten er den samme som sang pÄ de to fÞrste Iron Maiden skivene. De var en aldri sÄ liten favoritt i gamledager. De sto pÄ fÞrsteplass pÄ Þnskelista som jeg sendte med sÞster'n da hun skulle pÄ sprÄkreise i England.
Ikke nok med det!
Vokalisten er samme kar'n som synger pÄ noen andre gamle favoritter, nemlig Battlezone VÊla er neggu ikke stor!
This is why I like you... du gÄr ofte helt andre veien enn mange andre nÄr det kommer til Ä sjekke musikk he he....Nyeste utgivelsen til et band som gjelder fÞrst alltid.
Haha, det ser noe snÄlt ut nÄr du skriver det sÄnn, men ja, det er nye utgivelser som teller.
Oppdager jeg et gammelt band, som gikk meg hus forbi i gamledager, som plutselig gir ut ei sjefsskive, mÄ jeg fortest mulig skaffe meg info om hva de har gjort fra oppstarten og til i dag, hvilke medlemmer som har vÊrt innom, hvor lenge de forskjellige medlemmene var med osv.
Egentlig en ganske artig hobby.
Dessverre skjer det ikke ofte at jeg plutselig faller for et band etter skive nummer 5,7 eller 10, men j****g stas de fÄ gangene det forekommer.
Skrik gjerne ut om du, eller noen andre, vet om et skikkelig omfattende Tokyo Blade-intervju. DET hadde vĂŠrt interessant.
Spiller gjennom debuten nÄ. HÄhÄ, Alan Marsh mÄ vÊre en av de dÄrligste vokalistene jeg har hÞrt. Helt hÄplÞs. Likevel er If Heaven Is Hell ei fantastisk lÄt.
Men absolutt ingen kan pÄstÄ at denne skiva er bedre enn den nye. Det er isÄfall bare kÞdd.
-
- Belieber
- Mood:
Marken wrote:...men bonusdisken var ganske mye bedre! Den inneholder bl.a. EPene Midnight Rendezous og Madame Guillotine. Bra saker!
Trevliga de tvÄ sakerna Marken. Har dom stÄende i mors kÀllare. Men att du seriöst kan tycka nyversionen av NOTB Àr bÀttre Àn orginalet Àr mÀrkligt. Men för dig sÄ Àr det ju sÄ att du hörde den nya först vilket gör att jag kan förlÄta dig lÀttare Och OT. Kul att se dom live nÄn gÄng Àven om jag Àr rÀdd att det suger kraftigt.
-
- Belieber
- Mood:
PastorBengtsson wrote:Har hört nyversionen igen och irriterade mig inte LIKA mycket nu. HÄhÄ!
Som sagt tidligere sÄ er den bedre enn den gamle, og ja, vil nok tro de fleste hadde vÊrt enig i det dersom de hÞrte den nye fÞrst.
Men det er jo de andre lÄtene pÄ Thousand Men Strong som imponerer.
Vil tro de funker bra live ogsÄ. Har sett et par klipp og vokalisten imponerer der ogsÄ.