Ditto!`Jeg er med! Hvem tar på seg ansvaret og bestiller for "gruppe 2"?LostParadise wrote:Jeg vil også kjøre tog på tirsdagen!
Melder meg på i gruppe 2, Herr Reiseledersjef!
Festivaltoget Oslo–Bergen, Hole in the Sky 2010
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Han sa så i noen poster tilbake...
Fly hjem var knall...like dyrt som toget! Hail nasjonal sosialistisk bane og norwegain!
Må vel ha en form for konsert billett også, hvis ikke blir dette temmelig traurig..
Fly hjem var knall...like dyrt som toget! Hail nasjonal sosialistisk bane og norwegain!
Må vel ha en form for konsert billett også, hvis ikke blir dette temmelig traurig..
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
-
Topic author - Poser
- Mood:
18 billettar kjøpt! Alle er i vogn 7.
Etter førstemann-til-mølla-prinsippet blei det slik:
24.08.2010 OSLO S - BERGEN 08:11 - 14:52 (reisetid: 06:41)
Gruppe 1
Stian
Charlie
Sigurd
Skrappar
bowelripper
Lisaa
Styggberjet
Smeghead
Rintrah
Gruppe 2
Mosher
LostParadise
Hege
Böh!
Lottepotte
Morkenstubbe
Dundrix
Acrid
Buttmunch
Om det skulle komme avbud/omrokkeringar i nær framtid er det heilt greit. Det skulle bli 245 kr for kvar billett.
Decima - please bestill billett sporenstreks til samme tog!
Lugubriel og Herremelk – gjer det samme!
Etter førstemann-til-mølla-prinsippet blei det slik:
24.08.2010 OSLO S - BERGEN 08:11 - 14:52 (reisetid: 06:41)
Gruppe 1
Stian
Charlie
Sigurd
Skrappar
bowelripper
Lisaa
Styggberjet
Smeghead
Rintrah
Gruppe 2
Mosher
LostParadise
Hege
Böh!
Lottepotte
Morkenstubbe
Dundrix
Acrid
Buttmunch
Om det skulle komme avbud/omrokkeringar i nær framtid er det heilt greit. Det skulle bli 245 kr for kvar billett.
Decima - please bestill billett sporenstreks til samme tog!
Lugubriel og Herremelk – gjer det samme!
-
- Belieber
- Mood:
Knall jobba der Rintrah! Penger overføres i det kontonr dukker opp!!Hege wrote:Glimrende! Send rundskriv med kontonr, så ordner vi den biten også.
-
- Beliebe
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Må vi betale??LostParadise wrote:Knall jobba der Rintrah! Penger overføres i det kontonr dukker opp!!Hege wrote:Glimrende! Send rundskriv med kontonr, så ordner vi den biten også.
(hehe..neida...få kontohat så kommer penger asap!)
Possessed- Burning in Hell
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
done deal. Fikk plass der det var booket MYE billetter i vogn 7
Ellers kan jeg opplyse at det er 9 - 10 minipriser igjen og at det koster 350 kr via tlf (50 kr mer en om du bestiller på internettet)
Gleder meg ENORMT mye party peoples
Ellers kan jeg opplyse at det er 9 - 10 minipriser igjen og at det koster 350 kr via tlf (50 kr mer en om du bestiller på internettet)
Snoogens
-
- Belieber
- Mood:
f**n da. 399 for toget hjem på søndag som tar 6 timer, og 199 for det som tar 7 timer. Hnngh. Spare penger eller spare tid?
Jeg stikker onsdag med alone-train. Blir fett.
Jeg stikker onsdag med alone-train. Blir fett.
-
- Belieber
- Mood:
Trillebag og hårspray!Decima wrote:done deal. Fikk plass der det var booket MYE billetter i vogn 7
-
- Belieber
- Mood:
Nei, så blir den. 200 kroner er en del øl.General ell? wrote:1 time tilllll elllll fra har da ittttno å si HÆ
Eller, egentlig ikke. Hansadrit.
ja jeg gremmes alkobagen min ,men hårsprayen derimot er et sosialt og vennlig virkemiddel for å ha noe ufornuftig å snakke om med nye og gamle bekjente , og som et bonus smaker det godt ;0)Hege wrote:Trillebag og hårspray!Decima wrote:done deal. Fikk plass der det var booket MYE billetter i vogn 7
alkobagen tok jeg med pga dårlig økonomi. Skal forhåpentligvis ikke ha med den i år fordi den er j****g tung ;0)
F
Snoogens