MARDVK wrote:Har igjen tre vinyler.
Nesten utsolgt før jeg har lagt den ut for salg, så hvis tre sjarmører her inne skal ha er det bare å slenge ivei en mail så slipper jeg legge den ut i det hele tatt! Win/win
hold av til meg!
It is currently 12 Dec 2024, 22:52
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by gasskammer »
MARDVK wrote:Har igjen tre vinyler.
Nesten utsolgt før jeg har lagt den ut for salg, så hvis tre sjarmører her inne skal ha er det bare å slenge ivei en mail så slipper jeg legge den ut i det hele tatt! Win/win
hold av til meg!
Post by Morkenstubbe »
kattpiss wrote:Smått fett trykk på vinylen.
+1
Post by Hlidskjalf »
Usselt i seg selv å bare gi ut f*****g 15 min, når alle vil ha en time...
Låta røsker den da, ingenting å si på det.
Post by Lothar Schramm »
Herremelk wrote:Den er ikke like fet som Seven Chalices, men det er kun på grunn av at den ikke varer like lenge. Synes det er fete riff og j****g fet stemning og lyd på minien, men f**n så mye bedre det hadde vært om låta bare hadde vært... dobbelt så lang.
Enig! Litt synd at det bare er én låt med masse intro/outro. To hadde hjulpet litt!
Lothar Schramm wrote:Herremelk wrote:Den er ikke like fet som Seven Chalices, men det er kun på grunn av at den ikke varer like lenge. Synes det er fete riff og j****g fet stemning og lyd på minien, men f**n så mye bedre det hadde vært om låta bare hadde vært... dobbelt så lang.
Enig! Litt synd at det bare er én låt med masse intro/outro. To hadde hjulpet litt!
Jeg er enig sjæl, litt skuff og ikke like fet som seven chalices. Men låta er fortsatt fet! Syns også selve utgivelsen var litt vel "low key", tynt cover etc. i forhold til skiva som var helt monumental!