Den beste låta på skiva er naturligvis coveren av March of Time. Han nye vokalistkaren tolker den bortimot perfekt.
Luca Turillis Rhapsody vs Rhapsody of fire
PsychoDad wrote:Hvis det er null sweeping på albumet kjøper eg 100 stk på flekken. No kan du angre Luca.
Du sparer nok de spenna.. Tenke seg til Rhapsody uten sweeping..
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Lovende førsteintrykk av Ascending To Infinity. Både tittellåta, Dark Fate Of Atlantis, balladen Luna og Helloween coveren falt i smak med det samme. Mye spennende ellers på skiva også. Enig i Udunputes uttalelse angående coverlåta. Veldig bra!
-
Topic author - Rocker
- Mood:
stramvaier wrote:Lovende førsteintrykk av Ascending To Infinity. Både tittellåta, Dark Fate Of Atlantis, balladen Luna og Helloween coveren falt i smak med det samme. Mye spennende ellers på skiva også. Enig i Udunputes uttalelse angående coverlåta. Veldig bra!
Excalibur er havoritten min. Mektig refreng.
-
- Poser
- Mood:
Kanonlåt ja, sterkere en Dark Fate Of Atlantis. På nivå med tittelsporet tenker jeg. Jeg synes hele skiva virker å ha overraskende høyt nivå. Egentlig alt for tidlig å konkludere med noe, men foreløbig ligger denne veldig høyt opp på lista over Rhapsody skiver.
-
- Poser
- Mood:
4 gjennomhøringer og nå må vi tilbake til de 3 første skivene før vi finner noen som matcher denne!
-
- Poser
- Mood:
Foreløpig ligger den på en sterk 5er, men skal ikke se bort ifra at den vokser til full pott, så bra er den nemlig.
Loud as it can be
Dette var jaggu en positiv overraskelse. Førsteinntrykket er at dette er det sprekeste som har kommet fra noe band med Rhapsody i navnet på over ti år. Excalibur er muligens favoritt så langt.
Meget bra Helloween-cover også. For de som ikke vet det kan jeg jo nevne at vokalisten kommer fra Trick Or Treat, som opprinnelig var et Helloween-coverband.
Ja, det får'n si! Denne koser jeg meg med om dagen. Hadde ikke trodd den skulle være så bra, så det var moro med en liten overraskelse. Er kun Luna jeg ikke klarer å sette pris på her, resten er knall, særlig tittellåta og Excalibur. Og for en vokalist Turilli har fått med seg da!
-
- Poser
- Mood:
Invictus wrote:Ja, det får'n si! Denne koser jeg meg med om dagen. Hadde ikke trodd den skulle være så bra, så det var moro med en liten overraskelse. Er kun Luna jeg ikke klarer å sette pris på her, resten er knall, særlig tittellåta og Excalibur. Og for en vokalist Turilli har fått med seg da!
Synes Luna er veldig bra jeg. Imponerende vokal av Conti der! Er ellers enig i at Excalibur og tittellåta er blant de beste.