Var vel ikke Turtles-VHS nok for deg, sikkert? Du kan jo drite deg selv i tryne og se om du liker det hakket bedre? Jeg vil låse deg inn i et bur med Svensk.
Watain movie; Opus Diaboli!
Jeg har ikke trua, egentlig. Sett den igjen. Det blir for pretensiøst når musikken er så døv om dagen. Hei, Watain, lag bra musikk istedenfor å kun konse på å være homo.
Edit: trodde jeg edita forrige posten ehhh lol.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
TheUnborn wrote:tomarnold wrote:Tar ikke sjansen på å handle noe sånt etter The Misanthrope.
Hehe, tviler sterkt på at denne blir like sær som The Misanthrope, men jeg forstår din grunn til bekymring.
Når er det vel med konsert her på denne til Veitein... Og det blir sikkert bra, dog når nok aldri opp til Skuret og Club Iron Maiden konsertene...
-
Topic author - Belieber
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Hm. Litt vel pompøs den traileren, men kan funke. Typisk svensk. No shame. Dette er kun STHLM-konserten, eller er mer ala "episk film om s***n og sånn"?
Minner meg om Refused-DVDen hvor de GJENSKAPTE dagen bandet breaka opp. Sehr pinlich!
-
- Rocker
- Mood:
Jeg vet ikke med dere, men jeg gleder meg iallefall til å se konserten.
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Jeg forstår godt latteren black metal-artister fremkaller hos hvermannsen når band som Watain eksisterer.
Stormannsgalskapen når nye høyder! Ryddig, det. Vet ikke om jeg gidder å bestille denne, AZZ. Satser på å se den mens jeg ligger på på sofaen til MARDVK en eller annen gang i løpet av de neste par mndn. LIZM.
Likte forøvrig traileren, jeg. Hva er galt med en solid dose pompøsitet og pretensiøsitet, lizm? Typisk Jante-Norge! Nevehytting. De nye promobildene av Varg Vikernes derimot.. Megalol.
f**n, får vel bestille, da.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
-
Topic author - Belieber
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
Bedre å ta den teatralsk helt ut enn halvhjerta forsøk som at halve bandet stiller på scena i fullt dagslys med sminke bare ned til kjeven selv om de står i bar overkropp, Endstille anyone?
-
- Poser
- Mood:
Når jeg ser denne er det vel kanskje ikke helt uten grunn at det er Erik som tar seg av intervjuer og prating generelt omkring bandet...
-
- Belieber
- Mood:
Terror_mit_uns wrote:eni med pompel!
mer stormanssgalskap i blackmetal!
Hør!
One star in sight!