En metalfestival av en slik størrelse må jo ha store navn for å trekke folk. Jeg tror folk kommer til å kose seg gløgg ihjel, spesielt nå som Røkeriet på Verftet er pusset opp.
Blastfest 2014
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Da ble det helgepass på meg! Gleder meg absolutt mest til Marduk, men det skal også bli greit å se Obscura, My Dying Bride, Belphegor og Vader.
Belphegor har gitt ut ekstremt mye middelmådig, men også noe jeg har kicka veldig på. Håper de spiller en del låter fra «Lucifer Incestus» og «Goatreich».
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
-
- Poser
- Mood:
Du kjøpte lell ja. Jaja...
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Mmmnej. 4k for å se Marduk blir litt FOR flottenfeieri for min del. Og da er ikke mat og drikke inkludert engang. Men blir sikkert kos.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
BLASTFEST THURSDAY
Feb 20th @ Garage BergenShining (SE)
AURA NOIR [official] (NO)
KOLDBRANN (NO)
Myrkskog (NO)
Der Weg einer Freiheit (DE)
Fatal Embrace (DE)
LAKEI (NO)
Woland (FI)
Tantara (NO)
Ni band på ein kveld?! Saklig opplegg. Første band på like etter frukost.
-
- Belieber
- Mood:
Er det bare jeg som har hørt rykter om at denne festivalen er litt shady? Noen sa til noen at enkelte av banda ikke var informert om at de skulle spille osv... Kan selvsagt være pisspreik alt sammen.
Folk er glade i å prate. De som er annonsert er tydeligvis informert, ellers hadde de nok sagt fra. Slike rykter hjelper ikke akkurat pionerånden.
Jeg har hørt akkurat det samme selv, men velger å la tvilen komme tiltalte til gode inntil noe annet eventuelt er bevist, og håper på det beste.
-
- Poser
- Mood:
Stian wrote:Folk er glade i å prate. De som er annonsert er tydeligvis informert, ellers hadde de nok sagt fra. Slike rykter hjelper ikke akkurat pionerånden.
Jeg har hørt akkurat det samme selv, men velger å la tvilen komme tiltalte til gode inntil noe annet eventuelt er bevist, og håper på det beste.
Hehe, jeg har faktisk også hørt akkurat det samme, men det er selvsagt håpløst å spekulere i hva sånt springer ut i fra. Fyren må få en sjanse til å bevise hva han kan diske opp med. Håper selvsagt han lykkes, slik jeg unner alle som sysler med sånt.
-
- Poser
- Mood:
Stian wrote:Folk er glade i å prate. De som er annonsert er tydeligvis informert, ellers hadde de nok sagt fra. Slike rykter hjelper ikke akkurat pionerånden.
Løp og kjøp Stian!5 billetter igjen på torsdag.
-
- Belieber
- Mood:
Istedenfor rykter og generelt drittprat så burde vel folk støtte opp og applaudere fyren bak det hele. Kjenner ikke fyren jeg og man kan si hva man vil om line-up'en (finner ikke så j****g mye spennende der selv), men at han virkelig satser og mener noe med denne festivalen kan det vil ikke være noe tvil om. Tror ikke det er mange som har guts, eventuelt er gal nok, til å satse såpass stort første året som han har gjort:
-
- Belieber
- Mood:
Det er alltid noen som skal være negativ eller fremme seg selv med å snakke negativt om noen andre. At noen av våre artister ikke har vist om at de skal spiller høres vel litt rart ut? Sant skal sies at nok av band har dårlig indre kommunikasjon. Jeg vet at mitt band skal gjøre en del festivaler i året, men jeg vet ikke hvilken selv enda. At en distre bassist (no offence til bassister;) sier til "deg" at "åja det viste jeg ikke", bør vel ikke være nok grunn til å spre rykter om at vi har annonsert band som ikke har blitt avtalt og gjort kontrakt med?? Men takk til de som støtter her! De fleste som er negative til det meste kan heller få fingen ut og gjøre noe DE mener er riktig, fremfor å bare klage. Mener ihvertfall jeg.
-
- Rocker
- Favourite genre: Heavy Metal
- Mood:
- Has thanked: 2 times
Jeg skjønner jo at Blastfest har lyst å selge billetter. Ikke for å virke negativ, men når det blir sendt ut 40 nye varsler på Facebook hver eneste dag, er det kanskje grunn til å tro at enkelte vil bli lei og slå av alle varsler fra FB-siden, evt. unlike.