Cultes Des Ghoules
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Lovende sample. Får se om coveret kanskje gjør seg bedre når man har pakken fysisk foran seg.
Purity comes when death is all.
-
- Poser
- Mood:
Henbane var selfølgelig legendarisk, som allerede er nevnt. Spectres og Hexan spilles også ofte. Den siste EPen falt jeg aldri for, utelukkende på grunn av ett enkelt riff jeg ikke taklet.
Har helt sinnsykt trua på nytt materiale. Og ja, fucked up cover.
EDIT: Sampler er visst publisert. Låter ganske fett, men førsteinntrykket er at dette er et tydelig skifte fra Henbane. Vet ikke helt om jeg liker all denne rompevrikkingen.
Har helt sinnsykt trua på nytt materiale. Og ja, fucked up cover.
EDIT: Sampler er visst publisert. Låter ganske fett, men førsteinntrykket er at dette er et tydelig skifte fra Henbane. Vet ikke helt om jeg liker all denne rompevrikkingen.
-
- Rocker
- Mood:
Digger både cover og lydklipp! Får assosiasjoner til Vintage Black Magic, kanskje deres feteste låt...
Vinylen kan ikke komme ut fort nok, faktisk. Også blitt litt mer glad i coveret; tror det jeg har størst problemer med på coveret er teksten. Kunne nesten like greit bare droppet all tekst.
JEJE
Uansett, fantastisk bra album.
JEJE
Uansett, fantastisk bra album.
-
- Rocker
- Mood:
Har både Haxan og Henbane på svart plastikk (eller, svart, grå og grønn for å være nøyaktig), så denne må også i hus. Mulig jeg slenger med Transylvania fra Unborn i løpet av uka også...
-
- Rocker
- Mood:
Tror ikke LP utgaven er utgitt enda..
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".

-
Topic author - Poser
- Mood:
Blir nok ikke noe stress å få tak i den, ser ut som det blir mange pressinger.
Digger egentlig alt med denne. Både artwork og musikk, muligens litt vel lang..
Digger egentlig alt med denne. Både artwork og musikk, muligens litt vel lang..
-
- Rocker
- Mood:
Coven ass. har ikke fått plata helt under huden enda, men fy f**n. Fantastisk plate. Har gjort seg med litt NEGATIVE PLANE-hjelp også.
Fare for top 5 i år.
Når kommer plata på vinyl?
Fare for top 5 i år.
Når kommer plata på vinyl?