Kun med bil. :D
Tons of rock festival - Halden
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
AOR Guru wrote:Speedfreak wrote:Så at det var ca 15-20 min fra Halden(Hotell) til festivalen.er det i gangavstand eller i taxi,mon tro..?
Hvis du går fra Halden sentrum (som, så vidt jeg vet, er der hvor de få hotellene i Halden ligger) opp til Fredrisksten Festning på 12-20 minutter så går du fort og er sprek. Tar nok lenger tid å gå opp dit, for det er j***a bratt....
Ok,ingen problem.Jeg er sprek.
Stressminister wrote:Hvis alt går som det skal blir ekstremmetal scenen i et festnings-rom med katakombestemning, så det kan bli riktig så frekt. Håper det går i boks.
Det høres jo dritfett ut. Håper det blir noe av ja.
-
- Poser
- Mood:
Stian wrote:Ghost.
Det var jaggu litt av et trekk-plaster.Trekker jo garantert mange hipstere da,som deg,hehe.
Det er kanskje litt sent i karrieren deres å si gratulerer, men gratulerer. Enda ett band man kan se om man drar settes pris på.
A bottle of wine and a bucket of blood
Mye som tyder på at bookingansvarlige har hodet på rett plass når de kommer til de mindre og mellomstore banda. Det er som regel der kvaliteten kan måles på en festival og ikke på de 2-3 headlinerne som spiller på 20 andre festivaler samme sommer.
-
- Belieber
- Mood:
Jaja, tror nesten det blir en tur til Halden i sommer!
knife. And that's really bad". Joey DeMaio, Manowar.
-
Topic author - Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times