TERRATUR POSSESSIONS: 4 new releases out now!
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: TERRATUR POSSESSIONS: 4 new releases out now!
Har Knokkelklang MLP + ASKEREGN CD/MC på Katakomben i Oslo nå.
Må innrømme at CdG skuffer en smule. Kan selvsagt være et resultat av de skyhøye forventningene etter forrige mesterverk av en utgivelse, men synes rett og slett ikke låten(e) er sterke nok.
Askeregn gjør det derimot godt igjen - for en knakende fet skive!
Askeregn gjør det derimot godt igjen - for en knakende fet skive!
-
- Rocker
- Mood:
Herre min julekrans så godkjent nye Cultes og Askeregn er. De skal få kjørt seg på repeat fremover, for å si det sånn.
Purity comes when death is all.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Artig å se hvor delte meninger fansen til dette bandet har når det gjelder alle deres utgivelser. Det er vel knapt noen som deler favoritter. Selv synes jeg denne Ep'n er fantastisk og muligheten til å ta del i deres diskografi er noe jeg setter høyt.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Syns nå denne Ep'n holder høy standard hele veien gjennom. Falt aldri helt for Henbane, tror jeg må gå tilbake og sjekke den pånytt en dag snart, mens Häxan var gode greier, og det som alltid har blitt spilt mest av diskografien for min del er Odd Spirituality, resten har jeg såvidt hørt.
-
- Rocker
- Mood:
Faaaan, Askeregn er knall. Fulle mugger her hjemme. Hvorfor være ute i solen, når man kan gjemme seg inne bak sorte gardiner og lytte til dette praktfulle skaperverk!!
Riffet i første låta litt inspirert av VON?
Riffet i første låta litt inspirert av VON?
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
-
- Rocker
- Mood: