Det er mine favoritter, så jeg hadde blitt overrasket over det motsatte.Slynt wrote: Forundrer meg stadig at Seventh Son og Somewhere er så høyt oppe - ikke at jeg ikke liker disse albumene, men de fikk en del kritikk når de kom ut mener jeg å huske.
Iron Maiden
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Iron Maiden
https://www.youtube.com/watch?t=483&v=fHCJopm_Un4
Bra intervju med Bruce. Snakker blant annet om at kreften kom fra kjønnssykdom og at det er mulighet for nytt soloalbum.
Bra intervju med Bruce. Snakker blant annet om at kreften kom fra kjønnssykdom og at det er mulighet for nytt soloalbum.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?
Diamonds And Røst
Diamonds And Røst
Angående "Powerslave". Jeg har en CD-utgave fra 1998 (det er vel EMI som har tryllet den fram). Der er det også et par CD-rom spor. Koselig.
Uansett. De siste 15 sekundene på låt 6 "Back In The Village" høres ut som introen på låt 7 "Powerslave". Denne siste begynner akkurat når gitarene setter inn.
Kan dette være en feil i "lage CD-prosessen"? Noen andre som kjenner til dette, eller er det faktisk slik at det brølet fra dypet faktisk skal være avslutningen på "Back In The Village"???
Uansett. De siste 15 sekundene på låt 6 "Back In The Village" høres ut som introen på låt 7 "Powerslave". Denne siste begynner akkurat når gitarene setter inn.
Kan dette være en feil i "lage CD-prosessen"? Noen andre som kjenner til dette, eller er det faktisk slik at det brølet fra dypet faktisk skal være avslutningen på "Back In The Village"???
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
Dette skal vere introen på Powerslave, men blei flytta til slutten på Back in the Village når katalogen blei remastra i 1998. Introen er med når dei spelar den live, til dømes på Live After Death. Om det er ein feil eller ikkje er uvisst, men det er mykje som er feil med dei remastra platene frå 1998. Takke meg til dei gamle platene.RKKB wrote:Angående "Powerslave". Jeg har en CD-utgave fra 1998 (det er vel EMI som har tryllet den fram). Der er det også et par CD-rom spor. Koselig.
Signatur
Spank you.Gullbrød wrote:Dette skal vere introen på Powerslave, men blei flytta til slutten på Back in the Village når katalogen blei remastra i 1998. Introen er med når dei spelar den live, til dømes på Live After Death. Om det er ein feil eller ikkje er uvisst, men det er mykje som er feil med dei remastra platene frå 1998. Takke meg til dei gamle platene.RKKB wrote:Angående "Powerslave". Jeg har en CD-utgave fra 1998 (det er vel EMI som har tryllet den fram). Der er det også et par CD-rom spor. Koselig.
Jeg har albumet på LP også, men hørte på CD-en i bilen i dag og hadde ikke lagt merke til dette tullet før. Je je...
-
- Rocker
- Favourite genre: Heavy Metal
- Mood:
- Has thanked: 2 times
Er en av flere bugs på EMI 1998-remastrene ja. En litt småirriterende bugs, siden man må ta neste låt og spole tilbake til forrige låt for å høre hele sangen inkludert den skumle introen, slik den skal være.
Haha, oi. Jeg har med andre ord aldri hørt Powerslave slik den faktisk skal være.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
I have. Carry on!
I never looked around, never second-guessed