Damn!!!! Brukbar størelse på denne Affen?
haha... HAHA SJEKK FINE STORE BÆSJEN
It is currently 01 Jan 2025, 18:36
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Store trommesett er helt konge. Cozy Powell, Bobby Rondinelli, Randy Castillo, Neal Smith, Mike Portnoy, Mike Mangini, Neil Morse osv har ikke akkurat hatt problemer med å bruke hele settet, og i tillegg ser det ca tusen ganger fetere ut enn minimalistiske minisett med 3-4 trommer.
Men jeg blir ikke overraska over at hipster-mafia'n her på boardet slår til med patetisk sarkasme og dårlige forsøk humor.
PsychoDad wrote:kattpiss wrote:Er det en Dave Murray-strat? Var det første jeg tenkte på når jeg så den, klippene fra Early Days-DVDen.
Nei, Bill Murray. Derfor eg skreiv Murray-strat.
Må da være lov å spørre. Kunne ikke vite om han hadde signaturmodell eller ikke.
kattpiss wrote:PsychoDad wrote:kattpiss wrote:Er det en Dave Murray-strat? Var det første jeg tenkte på når jeg så den, klippene fra Early Days-DVDen.
Nei, Bill Murray. Derfor eg skreiv Murray-strat.
Må da være lov å spørre. Kunne ikke vite om han hadde signaturmodell eller ikke.
Jadå, var ikkje meininga å vere frekk, blir berre i godt humør av å tenke på Bill Murray.
Men alle store, pluss ein haug med små, gitaristar har vel signaturgitar i desse dagar.