HVA I h*****e SVIRER RUNDT I HODET PÅ FOLK SOM LAGER SLIKE BILDER AV SEG OG KJÆRESTEN JEG HÅPER DE FÅR SYFILIS
Folkets røst fra Facebok og lignende
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Hvis jeg hadde giddi, så hadde jeg funnet det latinske navnet for knekkebrøds-fobi.
Der gikk jeg glipp av en sjanse til å virke intellektuell, pga latskap. Pokker også. Nuvel...
Ja, det er nett det eg tenkjer om folk som nyttar latinske namn på ting: For ei lynande intelligent type. For eit strålande intellekt.
This ain't no disco
This ain't no fooling around.
Vassago wrote:Ja, det er nett det eg tenkjer om folk som nyttar latinske namn på ting: For ei lynande intelligent type. For eit strålande intellekt.
Straffen for å prøve å være morsom det.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
Shrinebuilder wrote:Det er vel ikke veldig vanskelig å finne ut at bildet er tatt i Colosseum.
Troller dere? Det er mange slike ruiner spredt rundtom i Europa og Nord-Afrika. Dette bildet kunne bli tatt i Arles eller Nimes for alt vi vet.
Tenebres wrote:Shrinebuilder wrote:Det er vel ikke veldig vanskelig å finne ut at bildet er tatt i Colosseum.
Troller dere? Det er mange slike ruiner spredt rundtom i Europa og Nord-Afrika. Dette bildet kunne bli tatt i Arles eller Nimes for alt vi vet.
Kan det?
Colosseum Roma
Nimes
Arles
Det er, igjen, 3 av mange andre (230) lignende steder. Helt legitimt å spørre hvilken av dem det er når man ikke har vært der selv og/eller kjenner til alle romerske arenaer. Det er ikke snakk om Eiffeltårnet eller Mount Rushmore.
Jeg tviler sterkt på at dere er i stand til å si hvilken er hvilken om man bruker andre bilder med annerledes vinkel/lys/farger og uten de midlertidige gitterne. Fantomas og evilbanana ja, men neppe GT, Kjellvete, DOH & co.
Nå viser jo bildet nøyaktig disse tingene du nevner etter at du erigrerte posten din - som igjen understreker at det er helt på viddene å måtte spørre om hvor vedkommende befinner seg. Man må ikke ha en grad innen arkeologi for å vite hvordan Colloseum ser ut, det holder å være helt på det jevne hva kunnskap angår.
BlueGrot wrote:Kjøft
Last edited by Tenebres on 22 Oct 2014, 13:30, edited 2 times in total.
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten
TMU 2014