Med det ekstreme fokuset som har vært på voldtekter i det siste så er det passe naivt av jenter å sette seg i en piratdrosje med arabere bak rattet gang på gang.
Vil ikke gi skylden på offeret her men det er fortsatt lov til å tenke her i landet
Voldtektsbølgen i Norge
Piratdrosje burde folk holde seg for gode for uansett. Har ryki på det noen ganger selv, men det er egentlig bare tull.
Og fløyteidéen er ikke dum. Da kan man slå en del fluer i en smekk: Dersom det skal brukes som varsling, kan ikke russen fly rundt og bråke med de i mai. Da har sikkert russeleverandørene et overskudd som de kunne gi til en god sak, som takk for at de får sko seg noe helt j****g på russetida.
Voldtektsnorge utenfor hovedstaden: 63 anmeldte overfallsvoldtekter - to tatt
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10023673
Politiet: Jente overfalt og voldtatt i eget hjem i Tromsø
-Gjerningsmannen beskrives som en engelsktalende mørkhudet mann, ca 170-175 cm høy.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10023724
Ikke bare i Oslo jentene er utrygge, takket være regjeringa og "våre nye landsmenn"...
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Embryo
- Mood:
Affen wrote:kattpiss wrote:"En 20 år gammel afghansk mann er i Oslo tingrett dømt til fem års fengsel for to overfallsvoldtekter i Oslo"
http://www.dagbladet.no/2011/11/11/nyhe ... /18979344/
Fem år.. Fett. Fem år er f**n såvidt straff for én overfallsvoldtekt. Når fyren viser at han liker det og gjør det gjentatte ganger kan de godt holde han lengre enn det.
"Den 20 år gamle afghanske asylsøkeren kom til Norge i 2009. Han fikk 18. april i år endelig avslag på sin asylsøknad og oppholdt seg ulovlig i Norge da voldtektene han er tiltalt for skjedde."
Jeg blir så f******a at jeg har ikke ord! Det burde utloves belønning for å avlive avskum som dette! Gi jævelen ei kule i panna - motta kongens fortjenestemedalje.
Istedet deler høyesterett ut strafferabatter. RABATT!?!
"Voldta 3, betal for 2!"
Hellu, husk på hvilket lands forsvar som er med på å rasere hjemlandet hans. Gutten er 20 ÅR, det har jo vært krig i Afghanistan så lenge han har levd. Tenker at seksualundervisningen foregår på gatehjørnene der og ikke på en vanlig skole. Legg merke til at jeg ikke prøver å unnskylde handlingene hans.
Det blir jo rart å skyte en flyktning fra en krig Norge deltar i, syns du ikke ?
-
- Embryo
- Mood:
Shrinebuilder wrote:Affen som statsminister!
Vinner valget på: "Nei til Asylpenis"
Affen wrote:Politiet: Jente overfalt og voldtatt i eget hjem i Tromsø
-Gjerningsmannen beskrives som en engelsktalende mørkhudet mann, ca 170-175 cm høy.
Ikke bare i Oslo jentene er utrygge, takket være regjeringa og "våre nye landsmenn"...
Haha, saklig. Vet du at det er rundt 16.000 voldtekter årlig i Norge?
kattpiss wrote:Affen wrote:Politiet: Jente overfalt og voldtatt i eget hjem i Tromsø
Haha, saklig. Vet du at det er rundt 16.000 voldtekter årlig i Norge?
Så du holder tellinga over hvor ofte du feier over dama
-
- Belieber
- Mood:
De aller fleste voldtekter blir begått av kjærester eller nære venner av fornærmede, ikke en random nigger.
-
- Belieber
- Mood:
hvem vil du helst bli voldtatt av
a) kjæreste
b) random nigger
c) admiral NOX
d) admiral p
e) nære venner
The modern world will not be punished. The modern world is the punishment. -NG Davila
-
- Rocker
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Likskjender wrote:Affen wrote:kattpiss wrote:"En 20 år gammel afghansk mann er i Oslo tingrett dømt til fem års fengsel for to overfallsvoldtekter i Oslo"
http://www.dagbladet.no/2011/11/11/nyhe ... /18979344/
Fem år.. Fett. Fem år er f**n såvidt straff for én overfallsvoldtekt. Når fyren viser at han liker det og gjør det gjentatte ganger kan de godt holde han lengre enn det.
"Den 20 år gamle afghanske asylsøkeren kom til Norge i 2009. Han fikk 18. april i år endelig avslag på sin asylsøknad og oppholdt seg ulovlig i Norge da voldtektene han er tiltalt for skjedde."
Jeg blir så f******a at jeg har ikke ord! Det burde utloves belønning for å avlive avskum som dette! Gi jævelen ei kule i panna - motta kongens fortjenestemedalje.
Istedet deler høyesterett ut strafferabatter. RABATT!?!
"Voldta 3, betal for 2!"Hellu, husk på hvilket lands forsvar som er med på å rasere hjemlandet hans. Gutten er 20 ÅR, det har jo vært krig i Afghanistan så lenge han har levd. Tenker at seksualundervisningen foregår på gatehjørnene der og ikke på en vanlig skole. Legg merke til at jeg ikke prøver å unnskylde handlingene hans.
Det blir jo rart å skyte en flyktning fra en krig Norge deltar i, syns du ikke ?
Arv før miljø.
-
- Rocker
- Mood:
Admiral NOX wrote:hvem vil du helst bli voldtatt av
a) kjæreste
b) random nigger
c) admiral NOX
d) admiral p
e) nære venner
Selv ville jeg nok foretrukket en random nigger (eventuelt deg) da jeg kunne bevart tilliten til familie/nære venner som eventuelt skulle besudlet meg.
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time