Litt for bra norsk til at det kan være henne, vel?
Folkets røst fra Facebok og lignende
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
marsu wrote:det jeg elsker akkurat nu med. Tons Of Rock di kopier ikke andre s festival booking nei. dere oppfyller mine drømmer, med denne plakat så langt hadde faktisk glemt at venom testament og seigmenn eksisterer, knall dette og jeg ser stort fram til seigmenn trodde di var død, men tons of rock vet og vekke di døde til liv. rene jezuz lazaruz festival yees. HEAVEN METAL.
Herregud som jeg elsker Ron Swanson.
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Jeg var på tur til kjøkkenet i dag morres for å lage meg en helt alminnelig kaffekopp, da en detalj på en rød pose fanget mitt blikk. Jeg ble forbauset. En afrikaner på coop-kaffe posen. Sint og f******a kastet jeg hele driten i søppelet. Jeg som trodde vi hadde mer en nok innvandring i norge? skal vi moderne nordmenn virkelig akseptere negere, også på trykk? hallo, sier jeg..
Bajsburk wrote:Jeg var på tur til kjøkkenet i dag morres for å lage meg en helt alminnelig kaffekopp, da en detalj på en rød pose fanget mitt blikk. Jeg ble forbauset. En afrikaner på coop-kaffe posen. Sint og f******a kastet jeg hele driten i søppelet. Jeg som trodde vi hadde mer en nok innvandring i norge? skal vi moderne nordmenn virkelig akseptere negere, også på trykk? hallo, sier jeg..
Moderne...
Ny episode i føljetongen:
Tons of Rock ta i mot dette budskap hær har dere en hærlig blanding fra nord og sør, vokalisten janthore grefstad i highland glory har hatt en duell med nils k rue vokalisten fra pagans mind, og fpr en duo di hadde på tv. sammens, så ta i mot dette band med en av norges beste heavy vokalister kanskje den beste. men likegod som Nils K. Rue i pagans mind. hadde vært tøfft
-
- Belieber
- Mood:
"«En vinner er en drømmer som aldri gir opp»!!! "
Dette kommer fra hu som skulle ta selvmord i lille lungegårdsvann, ikke kunne bo hjemmefra, ble gravid på en ONS og gifta seg med kisen etterpå, og nå sitter med dine barn og mine barn, ingen utdannelse og måtte begynne å jobbe på fabrikken for å fø på unga. Og har masse shabby chic-greier da selvfølgelig.
-
- Belieber
- Mood:
Apropos: Vordende voksne får tilsynelatende svar på både logiske og etiske problemstillinger fra Disney Channel, så jeg er ikke overrasket over hvordan slike folk som overnevnte blir til. Da vi ga klassen et klipp av en ufør kis som besteg et fjell, forøvrig for å fremprovosere noen spørsmål, var det nesten utelukkende preprogrammerte fraser a la "Bare du vil, får du det til!" og "Alt er mulig!" som ble slengt ut.
Da den ene ungen endelig påpekte at ingen verdens holdning vil tillate en lam mann å bestige K2 følte jeg et lite håp for fremtiden og ga ham et indre pluss i margen.
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Aha. Begge delene er jo litt kjipt sånn rent gravidteknisk.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Po
- Mood:
resistente bakterier som har vært mye fremme i media i det siste,så er dette med å tukle med gener noe som kan føre til samme resultat. INGEN kan garantere at genmodifisert mat ikke kan få uheldige skadevirkninger på sikt for oss mennesker.......sjøl om de passerer gjennom magen på ei ku eller okse først.
Vil du spille "lotto" med slik mat?? HÆ?
Salt i såret gir ro i sjelen.
Det bare kryr av disse her rindt om på FB, ass:
Magne Direktøren Larsen Dette folkeslag vil regjeringen hjerne ha her i landet,de kommer kun for og stjele,No må det bli stopp,før folket tar makten i sine egene never,Dette elsker politikkerne at det Norske folk skal begynne og krangle om dette pakket.
edit: uff, må bare følge opp litt fra kommentarfeltet nedover der:
Jorun Andersen Hælvete , skyt dem , og de som gir de penger støtter kriminalitet en deres !!!!
Morten Davanger Bare å klinke de rett ned. Hellvetes pakk
Atle Den-gode Leknes No har de jaggu fanen meg gått for langt, kjepp jag de til h*****e ut av landet