Trivelig med S.O.S på anlegget idag mens jeg støvsuget og vaska bilen. Ekstra trivelig med What Dreams Forebode som jeg hadde på ei samleskive som fulgte med Rock Hard i sin tid. Kjente igjen låta etter få sekunder til tross for at det er mange år siden jeg hørte den sist. Lurer egentlig på hvorfor jeg kjøpte bladet. Jeg kan jo ikke tysk.
Beste Morgana Lefay-skive ?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Swedish metallers MORGANA LEFAY, who have been inactive since 2007, have been confirmed for an exclusive show at the Sweden Rock Double Cruise in early October. Also confirmed for the Sweden Rock Double Cruise is the legendary Finnish metal band AMORPHIS.
JAVEL?! Spent på hvilken line-up de har nå, og om det kommer studioskive etterhvert. Kiler i magan!
Marken wrote:f**n, hva har ypperstepresten i Ghost å gjøre i denne videoen?
Dukker opp støtt og stadig.
Argh... For en låt !!!
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it
Ble aldri go'venn med Grand Materia, som er den eneste skiva jeg har av bandet. Så da har jeg faktisk gitt Morgana Lefay en ny sjanse, og lagt inn en bestilling på Maleficium. Liker jeg ikke den heller, er det vel ikke håp...
Satser på det! Morgana Lefay er et band jeg har lyst til å like. Må legge i litt mer innsats tenker jeg... Hørte noen låter fra Aberrations-skiva på nett som jeg likte, så kanskje jeg skulle sjekke ut den i samma slengen og.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Invictus wrote:Satser på det! Morgana Lefay er et band jeg har lyst til å like. Må legge i litt mer innsats tenker jeg... Hørte noen låter fra Aberrations-skiva på nett som jeg likte, så kanskje jeg skulle sjekke ut den i samma slengen og.
Kjøp alle du, inkludert Lefay-skivene. Alt er suverent. Aberrations...er den som stilmessig skiller seg mest ut. Litt mer moderne, men selvsagt glimrende den også.
The Boon He Gives: