Sweden Rock - hĂžydepunktet ?
-
- Belie
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
MARDUK wrote:Beste ved festivalen: Mötorhead og Black Label Society. E
j****g bra Marduk. Ser ut som om vi var pÄ den samme festivalen. j****g trivelig var det Ä hilse pÄ deg au. Steike Ä hÞyt opp mot himmelen du strekker deg !!!!
sonata gjorde en kjempejobb! dream theater, hammerfall, magnum, dio og ikke minst within temptation var knall pÄ scenen.
litt skuffa over lÄtutvalget til magnum for Þvrig. jeg satt og ventet pÄ lÄter som the spirit, on a storyteller's night og days of no trust, men jeg storkoste meg likevel med sacred hour, soldier of the line, les morts dansant, how far jerusalem og vigilante. dette bandet kan bare velge og vrake i gromlÄter.. fantastisk bra.
Jeg ble ogsÄ rimelig imponert over within temptation. skulle gjerne hÞrt noen flere lÄter fra kongealbumet mother earth, men sÄlenge vi fÄr servert ice queen samt pale etc etc sier jeg meg fornÞyd.
sonata var hÞydepunktet for meg personlig. bandet var i storform denne gangen, og kingdom for a heart, victorias secret og don't say a word blanta annet skapte bra leven og trÞkk. publikum var med og alt stemte i bunn grunn angÄende lyd og div. ..kjempekonsert!
heile festivalen var som vanlig ein utrulig fin opplevelse. dritings mesteparten av tida dog, men musikken fÄr man uansett med seg .. nÄ er det bare Ä glede seg til neste Är hehe
litt skuffa over lÄtutvalget til magnum for Þvrig. jeg satt og ventet pÄ lÄter som the spirit, on a storyteller's night og days of no trust, men jeg storkoste meg likevel med sacred hour, soldier of the line, les morts dansant, how far jerusalem og vigilante. dette bandet kan bare velge og vrake i gromlÄter.. fantastisk bra.
Jeg ble ogsÄ rimelig imponert over within temptation. skulle gjerne hÞrt noen flere lÄter fra kongealbumet mother earth, men sÄlenge vi fÄr servert ice queen samt pale etc etc sier jeg meg fornÞyd.
sonata var hÞydepunktet for meg personlig. bandet var i storform denne gangen, og kingdom for a heart, victorias secret og don't say a word blanta annet skapte bra leven og trÞkk. publikum var med og alt stemte i bunn grunn angÄende lyd og div. ..kjempekonsert!
heile festivalen var som vanlig ein utrulig fin opplevelse. dritings mesteparten av tida dog, men musikken fÄr man uansett med seg .. nÄ er det bare Ä glede seg til neste Är hehe
fisperumsen wrote:MARDUK wrote:Beste ved festivalen: Mötorhead og Black Label Society. E
j****g bra Marduk. Ser ut som om vi var pÄ den samme festivalen. j****g trivelig var det Ä hilse pÄ deg au. Steike Ä hÞyt opp mot himmelen du strekker deg !!!!
Nei sjÄ der ja! Fisperumsen! Godkar!!
Du blir med pÄ bildetrÄden min som kommer ilÞpet av noen dager!
Ellers har Wombraider, foruten mitt og Fisperumsens innlegg, det mest saklige Ă„ komme med her!
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
MARDUK wrote:fisperumsen wrote:MARDUK wrote:Beste ved festivalen: Mötorhead og Black Label Society. E
Ellers har Wombraider, foruten mitt og Fisperumsens innlegg, det mest saklige Ă„ komme med her!
Traff ogsÄ pÄ Marduk, Fisperumsen og MissMisery. j****g trivelig!
NÄ har jeg det ikke fullt sÄ trivelig.
AndersMarken wrote:Traff ogsÄ pÄ Marduk, Fisperumsen og MissMisery. j****g trivelig!
Ja du var ogsÄ et lite hÞydepunkt der du gikk rundt Ä peip og hvesa! Mista stemmen! Samma gjorde jeg! NÄ sitter jeg her og hveser... Har ogsÄ feber samt snÞrr i hele kroppen. Ikke arti Ä stÄ her pÄ jobb og kommunisere med kunder...
Var ogsÄ en hel del andre screamfolk der! Hvem var det igjen?? Docrock eller no? Lynch..? Hvem var han i Masterplan LS? f**n husker ikke i farta men har masse bilder av screamfolk akkurat fra da jeg mÞtte deg...
Og han med flettene var bra!
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
MARDUK wrote:AndersMarken wrote:Traff ogsÄ pÄ Marduk, Fisperumsen og MissMisery. j****g trivelig!
Ja du var ogsÄ et lite hÞydepunkt der du gikk rundt Ä peip og hvesa! Mista stemmen! Samma gjorde jeg! NÄ sitter jeg her og hveser... Har ogsÄ feber samt snÞrr i hele kroppen. Ikke arti Ä stÄ her pÄ jobb og kommunisere med kunder...
Var ogsÄ en hel del andre screamfolk der! Hvem var det igjen?? Docrock eller no? Lynch..? Hvem var han i Masterplan LS? f**n husker ikke i farta men har masse bilder av screamfolk akkurat fra da jeg mÞtte deg...
Og han med flettene var bra!
Lynchomaniac traff du pÄ, og ja, karen med musefletter og Motorhead t-skjorte var suveren.
God bedring! Enda godt du ikke rĂžyker, he-he.
-
- Belieber
- Mood:
AndersMarken wrote:MARDUK wrote:fisperumsen wrote:MARDUK wrote:Beste ved festivalen: Mötorhead og Black Label Society. E
Traff ogsÄ pÄ Marduk, Fisperumsen og MissMisery. j****g trivelig!
Takk, det samme. Stas Ä fÄ et ansikt til navnet.
Flink til Ă„ danse er du og
Mötley var best! Sto under 3 m fra Nikki & Vince. Heftig!
Candlemass & Therion pÄ delt 2. plass, tett fulgt av:
Magnum, Dream Theater, Anthrax, Vixen, Force of Evil, Megadeth, Motörhead (beste gig'en jeg har sett med dem!), HammerFall, Saxon, Morgana Lefay, Accept, OverKill (kult med Portnoy som gjestetrommis pÄ Elimination) & Blackfoot.
Kult Ä se Yngwie, men han spilte for mye solo. Lange gitarsoloer mellom hver lÄt holder ikke mÄl. Doogie White sang max pÄ 25% av konserten...Sorry Yngwie, men dette var ikke bra nok.
StÞrste skuffelse var nok Dio. Slapp, middelmÄdig konsert, ikke i nÊrheten av gig'en pÄ Wacken ifjor.
Alt i alt var Sweden Rock bedre ann noen av de 4 tidligere Ärene pÄ Wacken.
Magnum, Dream Theater, Anthrax, Vixen, Force of Evil, Megadeth, Motörhead (beste gig'en jeg har sett med dem!), HammerFall, Saxon, Morgana Lefay, Accept, OverKill (kult med Portnoy som gjestetrommis pÄ Elimination) & Blackfoot.
Kult Ä se Yngwie, men han spilte for mye solo. Lange gitarsoloer mellom hver lÄt holder ikke mÄl. Doogie White sang max pÄ 25% av konserten...Sorry Yngwie, men dette var ikke bra nok.
StÞrste skuffelse var nok Dio. Slapp, middelmÄdig konsert, ikke i nÊrheten av gig'en pÄ Wacken ifjor.
-
- Belie
- Mood:
& Blackfoot.
....endelig en som syns at den konserten var topp. At Ricky Medlocke ikke var med, det gjorde da overhodet ingenting. j****g bra var det.
-
Topic author - Poser
- Mood:
Affen wrote:Mötley var best! Sto under 3 m fra Nikki & Vince. Heftig!
Oi, oi - oi oi og oi Affen gikk du glipp av Styx? DĂT skulle du ihvertfall ikke ha gjort
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je mÄ innrÞmme att je er litt pÄ sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjĂŠm helt i fra Ă sbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Belieb
- Mood:
Jeg er imponert selv. Har prÞvd Ä finne setlista pÄ nettet uten Ä lykkes. Du kunne ikke hjelpe meg litt her? (hvertfall med fÞrste lÄta). MÄ nok handles litt her..AndersMarken wrote:Morgana Lefay!
Suverent heftigste konserten jeg noensinne har opplevd! Ble reint klam i hakket, tÄrene trillet, og Marken er fortsatt hÄs i stemmen.
.-- . .- .-. . --- -. .-.. -.-- .. -. .. - - --- --. . - .-.. .- .. -..
-
- Belieber
- Mood:
HÞydepunkt? nÄr bussen hjem var parkert pÄ oslo s og at kjÊÊÊÊÊrsten hadde bursdag & fikk se bandet sitt.
Did you ever find yourself drowning in a dark and crowded bar?
-
Topic author - Poser
- Mood:
Angelgrinder wrote:HÞydepunkt? nÄr bussen hjem var parkert pÄ oslo s og at kjÊÊÊÊÊrsten hadde bursdag & fikk se bandet sitt.
HÞres ut som du ikke hadde noen spesielt god festival. Kjeda du deg sÄ jÊvli' (selv om det er stas Ä komme hjem til den utkÄrede noe jeg forstÄr!)
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je mÄ innrÞmme att je er litt pÄ sjekker'n"
fisperumsen wrote:& Blackfoot.
....endelig en som syns at den konserten var topp. At Ricky Medlocke ikke var med, det gjorde da overhodet ingenting. j****g bra var det.
Kongebra... Hadde helt glemt bort dem nÄr jeg skrev om hÞydepunktene i gÄr.. Litt tamme valg pÄ ekstranumrene er det eneste som trekker ned...
Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it
-
- Belieber
- Mood:
Lynchomaniac wrote:Angelgrinder wrote:HÞydepunkt? nÄr bussen hjem var parkert pÄ oslo s og at kjÊÊÊÊÊrsten hadde bursdag & fikk se bandet sitt.
HÞres ut som du ikke hadde noen spesielt god festival. Kjeda du deg sÄ jÊvli' (selv om det er stas Ä komme hjem til den utkÄrede noe jeg forstÄr!)
hĂŠhĂŠh, neia, det var helt ok. men det er ikke min type musikk og helt klart ikke min type..overnattingsmulighet.. og kjĂŠrsten var med. men bra han koste seg og det er det viktigste.
Did you ever find yourself drowning in a dark and crowded bar?
WW wrote: litt skuffa over lÄtutvalget til magnum for Þvrig. jeg satt og ventet pÄ lÄter som the spirit, on a storyteller's night og days of no trust, men jeg storkoste meg likevel med sacred hour, soldier of the line, les morts dansant, how far jerusalem og vigilante. dette bandet kan bare velge og vrake i gromlÄter.. fantastisk bra.
Problemet var jo at de hadde for liten spilletid, men dette var noe av det stÞrste jeg har opplevd! Men fÞler meg vel kanskje ikke sÄ nÞytral i bedÞmmelsen om dette var beste konserten pÄ festivalen. Var jo de og Kansas jeg fÞrst og fremst kom for Ä se...
Synes kanskje Saxon imponerte mest! Har ikke sett bandet fÞr. Overrasket over at de ikke spilte noe fra ny-plata. Dio-konserten er den beste jeg har sett av den mannen. Fett at han kjÞrte pÄ med Rainbow-lÄter og den mer rock'n roll stilen. Folk har vel fÄtt nok av Magica, Killing the dragon og ikke minst Master of the moon. GÄr litt lei av de...
2. dagen hadde blitt MYE bedre om Sammy Hagar og Hammerfall hadde byttet tidspunkt. SkjÞnner ikke hva de tenkte pÄ da de satte opp han som headliner, men det gjÞr da inge.... Hammerfall ville jo tatt av som f**n om de hadde spilt til slutt... Camp'en var jo full av folk, resten av omrÄdet ogsÄ og folk faktisk SATT foran scenen under Sammy's opptreden.... Tar SRF et hint?!
Mötley crĂŒe var vel omtrent som forventet... Man vet jo hva man fĂ„r, for Ă„ si det sĂ„nn... Men et verdig punktum for festivalen!
Best av alt var at akkurat i det vi hadde satt oss i bilen fir den laaaaaange hjemturen DA fĂžrst kom regnet!!!
-
- Belieber
- Mood:
StigRR wrote:WW wrote: litt skuffa over lÄtutvalget til magnum for Þvrig. jeg satt og ventet pÄ lÄter som the spirit, on a storyteller's night og days of no trust, men jeg storkoste meg likevel med sacred hour, soldier of the line, les morts dansant, how far jerusalem og vigilante. dette bandet kan bare velge og vrake i gromlÄter.. fantastisk bra.
Problemet var jo at de hadde for liten spilletid, men dette var noe av det stÞrste jeg har opplevd! Men fÞler meg vel kanskje ikke sÄ nÞytral i bedÞmmelsen om dette var beste konserten pÄ festivalen. Var jo de og Kansas jeg fÞrst og fremst kom for Ä se...
Synes kanskje Saxon imponerte mest! Har ikke sett bandet fÞr. Overrasket over at de ikke spilte noe fra ny-plata. Dio-konserten er den beste jeg har sett av den mannen. Fett at han kjÞrte pÄ med Rainbow-lÄter og den mer rock'n roll stilen. Folk har vel fÄtt nok av Magica, Killing the dragon og ikke minst Master of the moon. GÄr litt lei av de...
2. dagen hadde blitt MYE bedre om Sammy Hagar og Hammerfall hadde byttet tidspunkt. SkjÞnner ikke hva de tenkte pÄ da de satte opp han som headliner, men det gjÞr da inge.... Hammerfall ville jo tatt av som f**n om de hadde spilt til slutt... Camp'en var jo full av folk, resten av omrÄdet ogsÄ og folk faktisk SATT foran scenen under Sammy's opptreden.... Tar SRF et hint?!
Mötley crĂŒe var vel omtrent som forventet... Man vet jo hva man fĂ„r, for Ă„ si det sĂ„nn... Men et verdig punktum for festivalen!
Best av alt var at akkurat i det vi hadde satt oss i bilen fir den laaaaaange hjemturen DA fĂžrst kom regnet!!!
Vel, hvis du tenker pÄ Lionheart, sÄ spilte de da vitterligen et par lÄter fra den?