Beste frontfigur i metalband
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Han ligner på han ene figuren til Otto Jespersen. Han som subber rundt å lager lyder og lurer på om det er riktig av han å gjøre alt mulig rart.Dick Hardy wrote:Biff Byford, selvsagt. Ingen andre metal-frontmenn når ham til knærne engang.
Hahahahah, han ja. Aldri tenkt over førRunar wrote:Han ligner på han ene figuren til Otto Jespersen. Han som subber rundt å lager lyder og lurer på om det er riktig av han å gjøre alt mulig rart.Dick Hardy wrote:Biff Byford, selvsagt. Ingen andre metal-frontmenn når ham til knærne engang.
Navigator wrote:Av disse; Bruce Dickinson, men jeg har aldri sett Morgana Lefay Live da.
Men min yndlingfrontmann av alle må være Rob Halford! Makan tæl kar! Ingen i hele Metal universet er så kul som han! He is Metal himself!
Ja den gyngende saltstøtta Halford er virkelig noe til karismatisk scenepersonlighet...kanskje hvis du er gay
AndreWerdenskrieg wrote:John Cyriis fra Agent Steel.
Dickinson hadde kommet höyt opp på listen min hadde det ikke värt for de barnslige greiene hans på Ozzfest.
Hva var barnslig med det? Det var da vel hakket mer barnslig av The Adams Family å sabotere Maiden sku jeg tru...
Runar wrote:Han ligner på han ene figuren til Otto Jespersen. Han som subber rundt å lager lyder og lurer på om det er riktig av han å gjøre alt mulig rart.Dick Hardy wrote:Biff Byford, selvsagt. Ingen andre metal-frontmenn når ham til knærne engang.
Biff ligner litt på John Cleese med langt lyst/grått hår og. Begge ser veldig britiske ut
Doomination wrote:Var du sjuk da du skrev dette?Harvest wrote:Bra vokalister alle sammen, men den siste uka har jeg fått j****g sans for Rytkönen.
Kanskje han ikke hadde oppdaget Maiden ennå?
Min stemme går selvfølgelig til Bruce, selv om det er rimelig overflødig å nevne
-
- Poser
- Mood:
Haha, ja pen er'n ikke. Men synge? Åja, som Gud sjøl.Runar wrote:Han ligner på han ene figuren til Otto Jespersen. Han som subber rundt å lager lyder og lurer på om det er riktig av han å gjøre alt mulig rart.Dick Hardy wrote:Biff Byford, selvsagt. Ingen andre metal-frontmenn når ham til knærne engang.
For Halford har jo virkelig vært sånn hele karrieren. Sett på Live Vengeance og hold kjeft. Forresten rå nå og, eneste karen som har fått meg til å bli smånervøs.Jack wrote:Navigator wrote:Av disse; Bruce Dickinson, men jeg har aldri sett Morgana Lefay Live da.
Men min yndlingfrontmann av alle må være Rob Halford! Makan tæl kar! Ingen i hele Metal universet er så kul som han! He is Metal himself!
Ja den gyngende saltstøtta Halford er virkelig noe til karismatisk scenepersonlighet...kanskje hvis du er gay
-
- Belieber
- Mood:
Stemmer på Bruce D men der er mange andre som burde vært der på listen, bla Jizzy Pearl
and with Izzy and Slash
and with Izzy and Slash
WEITER WEITER INS VERDERBEN, WIR MÜSSEN LEBEN BIS WIR STERBEN.
-
- Belieber
- Mood:
Runar wrote:Han ligner på han ene figuren til Otto Jespersen. Han som subber rundt å lager lyder og lurer på om det er riktig av han å gjøre alt mulig rart.Dick Hardy wrote:Biff Byford, selvsagt. Ingen andre metal-frontmenn når ham til knærne engang.
Friskusen! haha, han er herlig
-
- Belieber
- Mood:
ingen av de.
Beste frontfigur i ett band må være Kristopher Schau, og Skrapparkar.
Beste frontfigur i ett band må være Kristopher Schau, og Skrapparkar.
Framföralt har ni båda bobil och bläkksprut...
-
- Belieber
- Mood:
Og så mangler selvfølgelig Blackie
WEITER WEITER INS VERDERBEN, WIR MÜSSEN LEBEN BIS WIR STERBEN.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood: