evilbanana wrote:Ja jeg mener ustyrtelig det.... 24. right?Lugubriel wrote:evilbanana wrote:Sodom og Satyricon! (satyricon kommer til og med på bursdagen min!!)
Jøss, din og?
Yup.
It is currently 14 Mar 2025, 00:27
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Lang trang gang »
bananeple wrote:Noen som har noen anelser om hvordan Gorgoroth-skiva vil bli?
bananeple wrote:Greit nok. Gleder meg uansett noe j****g, CF er grisebraolavr wrote:bananeple wrote:Mange utsettelser også. Så f. eks at f**k You All skulle komme ut i november i fjor, sammen med gorgorothskiva, er ikke helt sikkert det kommer i april alt sammen, eller er det bekreftet (igjen) ?
men nå er ihvertfall cf skiva klar for utgivelse. det var den ikke i november.
Post by DarthVidar »
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
fukkwitt wrote:Den kan ha noe for seg. Åssen er nye vokalisten kontra Attila?
fukkwitt wrote:bananeple wrote:Greit nok. Gleder meg uansett noe j****g, CF er grisebraolavr wrote:bananeple wrote:Mange utsettelser også. Så f. eks at f**k You All skulle komme ut i november i fjor, sammen med gorgorothskiva, er ikke helt sikkert det kommer i april alt sammen, eller er det bekreftet (igjen) ?
Jah, føfaen så bare yberbra og morsomt og ekstremt å sånn ass, bæsj, feite nakne bassister og fornærmelser om morra di er bare så ÿÿÿÿbertr000 og kvlt, lzm! Kåmmer til å bli tidenes viktigste album, garrantert!
Har skikkelig trua på denne.
Affen wrote:Det går faktisk an å bare holde helt kjeft.
Er det noe galt med å like CF?fukkwitt wrote:bananeple wrote:Greit nok. Gleder meg uansett noe j****g, CF er grisebraolavr wrote:bananeple wrote:Mange utsettelser også. Så f. eks at f**k You All skulle komme ut i november i fjor, sammen med gorgorothskiva, er ikke helt sikkert det kommer i april alt sammen, eller er det bekreftet (igjen) ?
Jah, føfaen så bare yberbra og morsomt og ekstremt å sånn ass, bæsj, feite nakne bassister og fornærmelser om morra di er bare så ÿÿÿÿbertr000 og kvlt, lzm! Kåmmer til å bli tidenes viktigste album, garrantert!
bananeple wrote:Er det noe galt med å like CF?fukkwitt wrote:bananeple wrote:Greit nok. Gleder meg uansett noe j****g, CF er grisebraolavr wrote:bananeple wrote:Mange utsettelser også. Så f. eks at f**k You All skulle komme ut i november i fjor, sammen med gorgorothskiva, er ikke helt sikkert det kommer i april alt sammen, eller er det bekreftet (igjen) ?
Nei.fukkwitt wrote:bananeple wrote:Er det noe galt med å like CF?fukkwitt wrote:bananeple wrote:Greit nok. Gleder meg uansett noe j****g, CF er grisebraolavr wrote:bananeple wrote:Mange utsettelser også. Så f. eks at f**k You All skulle komme ut i november i fjor, sammen med gorgorothskiva, er ikke helt sikkert det kommer i april alt sammen, eller er det bekreftet (igjen) ?
Nei?
Post by Iscariot666 »